agskaali Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Hei Er da på utkikk etter en liten og god datamaskin og fant da MSI U100 Wind. Har lest litt rundt at 6 cell batteriet kommer rundt i september, vet noen noe mer nøyaktig? Går det ann å kjøpe Wind nå og bytte ut batteriet til 6 cells? Vil den standare 6 cells laptopen ha noen forbedringer enn fra 3 cells? Håper noen gidder å svare på disse spørsmålene. Lenke til kommentar
Salt kjeks Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Det vil nesten helt sikkert gå å skifte til 6-cellers batteri, men regn med å betale mye for det, gjerne rundt 1000 kr. Dersom batteritiden er viktig bør du nok velge 6 celler, 3 celler varer ikke lenge. Tror ikke det blir noen andre forandringer, http://en.wikipedia.org/wiki/MSI_Wind_PC Lenke til kommentar
Schanti Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Er det ikke cd-rom på MSI Wind U100? Hvordan får jeg isåfall lagt inn programmer som jeg har på cd? og hvordan får jeg spilt spill som jeg må ha cd'n i mens jeg spiller? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Hvis du skal spille så er ikke Wind, eller Eee eller Aspire One Pcene for deg... Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Om du skal ha den nå, så kjøper du ikke wind Lenke til kommentar
Schanti Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Men hvordan legger jeg inn programmer fra cd? kan jeg bruke cd-romen på en annen laptop, og koble kabel mellom pcene? eller må jeg kjøpe et eksternt cd-rom? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 CD rom i en PC og minnepinne Lenke til kommentar
aha085 Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Netshop og ps.no har msi wind med 160 gb harddisk og 6 cellers batteri nå, til ca. 4000 kr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå