Soles Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 (endret) Har et problem med XFX GeForce 8800GTS 650M 512MB Noen ganger stopper skjermen helt å fungere så blir det helt rart Fikk dette problemet første gange når jeg spilte Test Drive Unlimited med Vista Ultimate 64 bit og fikk sånn bluescreen crash memory et elr anna. Til slutt ville ikke pcen slå seg på mere så bestemte jeg meg for og instalere Win Xp 32 Bit i stede. Men problemet skjedde igjen at bildet stoppet helt opp. Har selv aldri opplevd slik før elr hørt om slikt Selve Pcen er 2 månender gammel Noen som har en løsning ved dette ? Mitt system: Hovedkort: XFX GeForce 8200 (Oppdatert) GFX Kort: XFX GeForce 8800GTS 650M 512MB (Oppdatert) Ram: Corsair TWIN2X 6400C4DHX DDR2,4096MB CPU: AMD Phenom 9850 Black Edition Quad-Core Endret 18. august 2008 av Soles Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 (endret) det samme skjer om man overklokker skjermkortet formye. så det som har skjedd er at GPU'en eller en/fler av rambrikkene ikke tåler normal hastighet lenger.. dette er mest sansynlig en garantisak. men jeg tipper det samme kan skje om strømforsyningen ikke leverer nok strøm til skjermkortet. selv har jeg ikke opplevd at psu er problemet ved sånne problem. Endret 18. august 2008 av kjeLL// Lenke til kommentar
Soles Skrevet 19. august 2008 Forfatter Del Skrevet 19. august 2008 (endret) Tror problemet er fikset nå som jeg har oppdatert til Service Pack 3 Etter jeg gjorde det har jeg ikke fått noe Bluescreen memory crash elr at skjermbilde stopper. Har en teori at Vista Ultimate 64 Bit overklokker for mye på minnet & skjermkort, sånn at man får enten Bluescreen memory crash elr at skjermbilde stopper opp sånn helt plutselig Peace out Endret 19. august 2008 av Soles Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå