tordis92 Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 (endret) problemet er at når jeg snakker på skype,venttrilo teamseak osv så hører de andre hva som skjer inni pcen selv om jeg bruker headset. eksempel jeg får et nudge på msn så hører de andre det eksempel: jeg spilelr css med headset, folk jeg snakker med kan høre musikk,forskritt og anndre lyder fra spillet. Håper noen kan hjelpe meg med dette problemet:D Endret 19. august 2008 av tordis92 Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Har du onboard lydkort eller er det et vanelig pci kort? Har vert borti problemer med miccen selv, der det forekom skraping til tider slik at ingen av de andre hørte hva jeg sa for noe. Dersom du har onboard kort råder jeg deg til å kjøpe et separat lydkort som forhåpentligvis vil løse problemet ditt Lenke til kommentar
The-Flu Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Hørest ut som at lydkortet er innstilt til å spille av lyder i Windows. Dette har forskjellig navn alt etter hvilket lydkort du har. På mitt Creative kort står det What U Hear. Må stilles inn på MIC for å få vanlig lyd fra mikrofonen min. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Vennligst ikke start to tråder om samme emne, og i tilegg er overskriften din lite beskrivende, det er fint om du endrer denne. AtW Lenke til kommentar
tordis92 Skrevet 19. august 2008 Forfatter Del Skrevet 19. august 2008 ja jeg har onbord lykort, hovedkortet mitt er asus p5kc Hvordan skifter jeg windows lyder osv? Takk for rast hjelp btw Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 (endret) Har du realtek driver? Edit: Ja, det har du. Gå inn på driveren > mixer > Kryss av Stereomiks. Legger ved et bilde av det. Endret 19. august 2008 av Sadfez Lenke til kommentar
tordis92 Skrevet 19. august 2008 Forfatter Del Skrevet 19. august 2008 ja jeg har onbord lykort, hovedkortet mitt er asus p5kc Hvordan skifter jeg windows lyder osv? Takk for rast hjelp btw Tusen takk !!! det funket endelig Nå kan jeg game med clanen min igjen veldig takknemlig! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå