Gormers Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Jeg går realfag på videregående (mitt andre år) og har valgt IT, fysikk, R1 matte, og internasjonal engelsk. Tror dere at dette er et bra valg hvis jeg ser for meg å muligens bli en programmerer eller noe annet innen IT i fremtiden? Takker for svar Lenke til kommentar
runerask Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Høres lurt ut i mine øyne, engelsk er jo bortimot enerådene i programmeringspråk Du får ta en test i hvordan du synes det er å lære på engelsk i dataprogrammering her... Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 18. august 2008 Forfatter Del Skrevet 18. august 2008 Okei, takk for svar ^^ Lenke til kommentar
gather Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 (endret) Sikkert fint hvis du har litt peil fra før så bør ITfaget være plankekjøring om det er så relevant skal ikke jeg uttale meg om. Og matten er du nødt til å ha hvis du skal inn på noe programmeringsrelatert Endret 19. august 2008 av gather Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 20. august 2008 Forfatter Del Skrevet 20. august 2008 Men fysikk da? Jeg hørte nemlig at det også kunne være kjekt. Lenke til kommentar
runerask Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Men fysikk da? Jeg hørte nemlig at det også kunne være kjekt. Jeg hadde en programmeringsoppgave på videregående der man skulle regne ut etter fysikkens regler, så fysikk er viktig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå