Gå til innhold

Stabilt HK

johnsern

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er stabilitet viktig ville jeg sett på i845 eller i850.

AMD 760 ville jeg egentlig ikke tenkt på siden dette alltid blir bundlet med VIA southbridger. Med VIA får du cutting-edge og lave priser, men det er jo tross alt du som er beta-tester'n. Med Intel betaler du litt mer men der har andre allerede testa det

Lenke til kommentar

Aopen har veldig stabile hovedkort, de venter alltid noen måneder etter de andre merkene før de lanserer sine kort, dermed fixer de alle problemene som de andre produsentene sliter med!

Har selv et Aopen AX4BS Pro og maskinen min har ingen problemer med å stå på i over 2 uker i strekk og da er den i fult bruk med både spill og programmer.

Lenke til kommentar

hmm er velkansje scsi kortet dit som ikke liker å ha det kalt, hvilket kort har du ? Har selv 29160 og har ikke opplevd det problemet. men har en ny ibm scsi disk som ikke liker temp under 19 grader, så skal nokk reklamere på den disken. men scsi kortet booter fint det, selv his maskina er kald

Lenke til kommentar

Du mener vel hvilket chipsett du skal satse på. Det mest stabile på markedet idag er i845DDR.

Hvis du kjøper Asus sitt i845DDR kort (asus er kjent for å levere stabile varer) så tror jeg du vil få en svært problemfri pc. 1.8GHz Northwood P4 koster 2800,- på http://www.komplett.no (sikkert mye billigere på f.eks itbutikken.no, eller databutikken.com/no)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...