mryia Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Jeg får ikke åpnet rawfilene fra en 1Ds mk3 i Photoshop. Hørte rykter om at det skulle ordne seg med en oppdatering av PS. Men så er problemet at jeg ikke får Version Cue til å starte på skikk. Noen som har en annen metode for å legge inn støtte for siste Canon raw filer? Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Hvis du har et Canon kamera, følger det med bra programmer der på CD som behandler RAW filene. Jeg bruker DPP (Digital Photo Professional) som fulgte med, og det RAW programmet som finnes i ZoomBrowser'n RandiA Lenke til kommentar
mryia Skrevet 18. august 2008 Forfatter Del Skrevet 18. august 2008 Har dessverre ikke den CD'en her. Tenkte å prøve fra en annen maskin med PS i morgen. Men takk for tipset uansett :-) Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Har dessverre ikke den CD'en her. Tenkte å prøve fra en annen maskin med PS i morgen. Men takk for tipset uansett :-) Den programvaren er smart, har lagt den på mine tre computere, greit å ha. RandiA Lenke til kommentar
fryseboks Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 oppdater adobe camera raw Lenke til kommentar
mryia Skrevet 18. august 2008 Forfatter Del Skrevet 18. august 2008 (endret) Den programvaren er smart, har lagt den på mine tre computere, greit å ha.RandiA Jeg har forsåvidt den programvaren, men ikke i ny nok versjon til å støtte disse raw filene. Men jeg kan se på det i morgen. Da kan jeg uansett få software av de som eier 1Ds'n. fryseboks: Noen idè om hvordan jeg kan gjøre det når Version Cue har streika? Endret 18. august 2008 av mryia Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Den programvaren er smart, har lagt den på mine tre computere, greit å ha.RandiA Jeg har forsåvidt den programvaren, men ikke i ny nok versjon til å støtte disse raw filene. Men jeg kan se på det i morgen. Da kan jeg uansett få software av de som eier 1Ds'n. fryseboks: Noen idè om hvordan jeg kan gjøre det når Version Cue har streika? Når du har Programmene, får du gratis oppdatering på dem... RandiA Lenke til kommentar
fryseboks Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 (endret) http://www.adobe.com/support/downloads/detail.jsp?ftpID=3821 Edit: feil link :/ Endret 18. august 2008 av fryseboks Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Den Camera RAW kunne ikke jeg ta ned, for jeg har Photoshop 7.0, og dessverre ser det ikke ut til at den går med den. Men jeg greier meg vel med det som fulgte med kamera. RandiA Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Må nok ha CS3 for nyeste camera raw updateringene ja =) Lenke til kommentar
fryseboks Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 evt en eller annen nyere PSE versjon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå