hagfors Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Hvordan kan han selge disse kortene så billig? Prisingen på kodene varierer ganske fra land til land, er nok mange som i tillegg til å operere i et av lavprislandene i europa i tillegg nyter godt av fordelene med å kunne selge nesten ned mot innkjøpspris og like vel gå med overskudd, da de ikke har noen utgifter til lokaler, distribusjon osv. Kanskje selger de fra områder uten merverdiavgift osv. Selv om de står oppført som om de er i England, så kan de i teorien være hvor som helst. Kan jo også være at noen har et lastebillass med stjålne koder, hvem vet. Eneste jeg vet er at 12+1 kort på ebay.co.uk går for 25-30 pund og funker som fjell, så da er det ingen grunn til å punge ut 500 spenn for bare 12 måneder. Bare sørg for å handle hos folk som har en del hundre (eller tusen ofte i denne bransjen) feedbacks på ebay, så er det så godt som risikofritt og. Sjansen er sikkert større for at man får fikset en ødelagt kode hos disse selgerene enn i norsk butikk. Lenke til kommentar
Core-1 Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Det er både billigere og enklere å kjøpe det med VISA via Xbox Live. bare det at du aldri får tatt kort info etterpå.... Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Noen som kan gi meg en link til en sikker selger på ebay eller noe. Og hvordan betaler man på fks ebay? Finnes det noen annen måte enn å skrive inn kortinfo? Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 andersio: sjekk forrige side i denne tråden. Der linkes det til en sikker selger som solgte på ebay før... ebay tillater ikke selging over mail lenger, så du kommer ikke til å finne noen på ebay. Skaff en paypal-konto for betaling. Da er det bare paypal-folka som vet kredittkortinformasjonen din. Paypal fungerer da som et mellomledd mellom deg og selger. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Ok. Så da går jeg inn på paypal.com registrerer meg der, låner muttern sitt visa kort legger inn litt penger på paypal. Går inn på en siden hvor jeg kan kjøpe det logge meg inn på paypal greia der. Og kjøpe det. Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Ja, sånn cirka. Bare du trenger ikke å legge INN penger på paypal. Når du betaler med din paypal-konto, så går paypal inn og henter så mye penger som behøves på VISA-kortet du bruker på paypal-kontoen. Det funker fett! Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Ok, får spørre muttern om jeg får låne kortet hennes. Kan ikke jeg foresten ha eget bankkort? Er jo 14 år. Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Må nok desverre være minst 18 for å få VISA og andre kredittkort som du kan bruke til å betale med på nettet. Du får bruke mamsen sitt i noen år til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå