Dieter Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 (endret) Endret 19. august 2008 av k-ryeng Lenke til kommentar
AasmundMo Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Veldig, veldig bra! En av de beste bildene jeg har sett på BK på en stund. Liker veldig godt lyset, utrykket, håret og redigeringen Lenke til kommentar
Carny Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Bortsett fra at teksturen i huden ble for skarp liker jeg bildet. Fint uttrykk. Er ikke lett å se om hun er likegyldig, skeptisk eller har det helt fint. Øyenene kommer fint fram. Liker lyset, og spesielt hair light, eller hva det heter. Det er ikke normalt å legge merke til så mye detaljer i huden til folk, derfor jeg kommenterte det. Folk skal ha bortimot unormalt stygg hud eller unormalt glatt og fin hud for at folk flest legger merke til akkurat slike ting. Siv ser ut for å ha ganske vanlig og fin hud, sånn egentlig. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Gjevnt over bra det her, men er eit par ting eg har lyst å pirke på. Huda har ein skitten tekstur, og det gir heile greia eit litt "ubehagleg" uttrykk. Auga ser nesten dataanimerte ut, og augnesminken er ikkje bra. I tillegg ser eg eit par småting eg hadde klona vekk og retta på. Lenke til kommentar
hardmongo Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 dette kan jeg digge huden synes jeg ser bra ut. men hvis jeg må pirke så ser maskaraen klumpete ut, og de hvite strekene på underleppa forstyrrer litt Lenke til kommentar
MetteHHH Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Et af de allerbedste portrætter jeg har set længe! Håret er jo... fantastisk. Og lyset, og udtrykket. Den meget skarpe stil med synlig struktur i huden får hende til at virke meget "for real" i mine øjne. Det er en effekt der næsten kun bruges på portrætter af gamle mennesker, men jeg synes det er velvalgt her: Hun er jo stadig smuk, men overhovedet ikke "model-agtig". Man får indtryk af at hun er et virkeligt menneske. SÅ godt. Sådan et portræt ville jeg gerne kunne tage! Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Jeg liker veldig godt hvordan lyset kommer bakfra og gjennom håret hennes. Uttrykket er tvetydig, man kan se på det og tenke litt.. annerledes enn mange portretter der man ser at modellen smiler ræva av seg/er alvorlig. Eneste jeg ser som jeg ikke liker er samme som hardmongo, de stripene på leppene. Lenke til kommentar
Moanf90 Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 et kjempeflott portett! slik lyset kommer frem bak det dramatiske håret er en fin effekt. men synes hakepartiet ble litt for mørkt i forhold til øvre del av ansiktet. noe annet småpirk som er nevnt, men det kan gli forbi. supert Lenke til kommentar
PlaCBo Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 dette likte jeg sykt godt. ble helt trollbundet av utrykk, lyssetting og etterbehandling Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Minner om at tråder i bildekritikken skal være tydelig merket med at de dreier seg om bildekritikk, fortrinnsvis med "BK:" eller "Bildekritikk:" i emnetittelen. Moderator har lagt til "BK:" i emnetittelen til denne tråden. Eventuelle kommentarer gis ikke i tråden, men på PM. Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Syns huden er fin som den er, eneste som plager meg litt er refleksjonen i øynene og at skyggen under leppene ble litt for mørk. Kunne også tenke meg at håret fylte hele bildet, men det er vel lite å gjøre med det i grunn Ellers et kjempeflott! Lenke til kommentar
Dieter Skrevet 20. august 2008 Forfatter Del Skrevet 20. august 2008 Takker for alle tilbakemeldinger og tips. Har startet for meg selv få får ikke tid til å svare så mye eller poste i andre tråder dessverre. Lenke til kommentar
HåkonN Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 (endret) Jeg liker veldig godt hvordan lyset kommer bakfra og gjennom håret hennes. Det var vel det eneste jeg tror jeg ikke likte med dette bildet. Håret er skikkelig stilig, men lyset som dekker tuppene av håret virker å ødelegge litt for min del. Ellers kult bilde. Endret 20. august 2008 av JohnnyKnoxwille Lenke til kommentar
mryia Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Dette bilde liker jeg. Veldig kult lys. Det tok litt tid for meg å gjøre meg opp en mening om teksturer i huden, men etter litt kom jeg frem til at dette egentlig var ganske tøft. Digger blikket og de store, brune øynene. Det gjør mye av bildet sammen med lyset for min del. Enig med det som blir sagt om leppene, samt at det er et par hårstrå på venstre side, og spesielt det som stikker opp i øyet som jeg henger meg litt opp i. Men alt i alt, et kjempetøft bilde. Digger det. Lykke til som selvstendig :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå