Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Utsatt for vold - sliter psykisk


KongKarlsen

Anbefalte innlegg

Hvorfor anmeldte du han? Værste som kan skje da er at han får en advarsel og at de prater med foreldra hans.

Du skulle bare latt det gå og prøvd å unngå han i noen ukers tid så er det sikkert glemt.

 

Var borti det samme selv, var på en fest og fikk noen slag her og der av en 2 år eldre kar, dro hjem og dagen etter sa han unnskyld og det var glemt. Men så var jo ikke han utlending da, faen så mange av de skal drive å bråke hele tida :/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvorfor anmeldte du han? Værste som kan skje da er at han får en advarsel og at de prater med foreldra hans.

Såvidt jeg kan se fra tråden er det ingenting som tyder på at han er enten over eller under kriminell lavalder, altså er mulige konsekvensene for han ukjent.

Dessuten så vil en anmeldelse være med å definere både gjerningsmannen, og område TS bor i som et belastet element. Hvilket igjen vil kunne gi politiet et mer sannferdig inntrykk for å gjøre de riktige prioriteringene.

Og er vi riktig heldig, selv om gjerningsmannen er for ung til å bli straffeforfulgt, så blir han fanget opp av enten foreldre eller andre som forhindrer at han begår nye voldshandlinger.

Lenke til kommentar

ja, hvor gammel er karen=Þ? skaff deg sånn ting at han ikke kan komme nærme deg.. ELLER hør på han litt mindre smarte karen som het noe meg G og t.. z..ch.. og en u med prikker. ta med noen venner og bank dritten ut av han. dette vil nok ikke gjøre ting noe bedre.. wathsoever. MEN da vil du ikke være redd for han lengre, og hvis han er en showoff så vil han nok holde seg unna deg. (btw, option #1 er sterkt@max anbefalt)

Lenke til kommentar
Hvem vet at gjengen ikke kommer til å denge han helseløs fordi han anmeldte?

 

Noen ganger må man sette hardt mot hardt. Ordtaket "Vold løser ingen problemer" er bullshit.

 

Utan vald hadde ikkje mange problem oppstått, ville eg tru ( i alle fall ikkje i dette tilfellet). I såfall er det ikkje bullshit.

Samle ein gjeng og deretter gå bananas ville ha vore talentlaust.

Lenke til kommentar
Hvem vet at gjengen ikke kommer til å denge han helseløs fordi han anmeldte?

 

Noen ganger må man sette hardt mot hardt. Ordtaket "Vold løser ingen problemer" er bullshit.

 

Utan vald hadde ikkje mange problem oppstått, ville eg tru ( i alle fall ikkje i dette tilfellet). I såfall er det ikkje bullshit.

Samle ein gjeng og deretter gå bananas ville ha vore talentlaust.

 

Men nå snakket ham om å løse problemer, ikke å skape dem

Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ

Selvfølgelig kan det også skje ja. Kan gå begge veier dette. Siden jeg ikke kjenner vedkommende vet jeg heller ikke hvor stor kjanse det er for at det eskalerer.

 

Montgomery: Erfaring.

Lenke til kommentar

bare ett tips fremover.

aldri dra på byen uten at du er med noen folk du kjenner.

jeg viker ihvertfall aldri fra denne regelen og kommer aldri i noe særlig bråk, selv om det har vært nesten ett par ganger.

senest på lørdag var det 4 stk som ville ha bråk og tok solbriller og en slags hatt av meg, hadde jeg vært alene hadde jeg trolig våknet opp på sykehuset på søndag/mandag.

 

av erfaring så sier jeg at antall folk du har i ryggen på byen bestemmer MYE om hvor ofte du kommer opp i bråk...

Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ
Selvfølgelig kan det også skje ja. Kan gå begge veier dette. Siden jeg ikke kjenner vedkommende vet jeg heller ikke hvor stor kjanse det er for at det eskalerer.

 

Montgomery: Erfaring.

Erfaring i forhold til hva da? :)

 

Babler om?

Lenke til kommentar

hahaaahaa!

Det sitter en gjeng med pingler her som forteller lignende historier som har skjedd dem. Hjelper det? Neppe

Og så er det de som spytter ut moralpreiken om hva man ikke skal gjøre neste gang man er på fest. Hjelper det? Neppe

 

Hittil er forslaget til Göncz det eneste gode forslaget. Og jeg vet det funker (Erfaring). Negere anmelder ikke saker. Typisk, men like greit.

Så, ta deg sammen og bank dritten ut av ham/dem.

Lenke til kommentar

Okei tøffen.

 

Tror ikke det er så lurt å ta igjen mot en som har knivstikki noen før men.

 

Og selv om trådstarter fikk en smell på en fest betyr det jo ikke at han negeren kommer til å være ute etter å ta han i ukesvis fremover. Tror ikke du har så mye å frykte hvis du ikke har gjort han noe (pult søstera hans eller lignende) Bare hold deg unna han fyren du

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...