cruelphotography Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Fra forrige uke en gang. På location med bare naturlig lys. Litt lek med teksturer. 1ds mk iii + 24-70L Lenke til kommentar
Carny Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Eksponeringen og utnytting av naturlig lys er fint på alle tre. Kort fortalt er det noe med poseringen i alle bildene som gjør de litt kjedelige, og muligens litt feminine eller noe slikt. På det siste vet jeg ikke om du har vurdert å croppe bort taggingen, men det er i alle fall et forslag. Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Det siste der: Er det ved brua på Steinkjer? ^^ Jeg liker bildene, teksturene funker fint for min del i hvert fall. Jeg liker også den kraftige vignetteringen på det første bildet godt, selv om jeg i utgangspunktet ikke er en stor tilhenger av slikt når det blir så kraftig som her.. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 finner det å fotografere det manlige subjektet noe vannskelig, og syns du gjør jobben bra. Liker det siste klart best iom han har mer miljø rundt seg. Bilde nr 2 liker jeg ikke helt posituren, men det er en personlig smak sak. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Har ikke så mye vettugt å si, men syns klokka trekker litt oppmerksomhet på det første Er dette en oppgave? Vi kommer btw i september! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå