1232123212321 Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Hei! Første skoledag og alt var tilsynelatende bra.. MEN så får vi vite klassene! Jeg kommer i en klasse der jeg ikke kjenner noen, og folka der virker som den typen jeg ikke så lett får/vil ha kontakt med Så det store spørsmålet er: Har jeg sjans på å få bytta klasse?? Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Er i akuratt samme situasjon som deg! Kjenner ingen, og de fleste virker som freaks! Men husk, dette var den første dagen. Det er en mening med at du er plassert der du er, så ikke gjør noe. Alt vil nok bli bra etterhvert, det håper hvertfall jeg Lenke til kommentar
1232123212321 Skrevet 18. august 2008 Forfatter Del Skrevet 18. august 2008 ja fy, får da håpe det! Men er en som vil bytte fra den klassa jeg vil bytte til, så det kan kanskje bedre sjansene litt? Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 (endret) ja fy, får da håpe det! Men er en som vil bytte fra den klassa jeg vil bytte til, så det kan kanskje bedre sjansene litt? Jojo, men jeg tror egentlig ikke det vil bli noe bedre. Husk at nå har du en sjangse til å begynne på nytt! Ingen kjenner til tidligere ting du har gjort, eller hva slags person du er. Endret 18. august 2008 av DSG Lenke til kommentar
1232123212321 Skrevet 18. august 2008 Forfatter Del Skrevet 18. august 2008 jaja, så klart regner med jeg prøver en ukes tid for å se om jeg liker det, og hvis ikke så får jeg pøve meg med litt sutring hos rådgiver og satse på at det holder Håper du finner deg til rette du også Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Du har godt av å bli kjent med fremmede. Tenk deg hvor ofte du må gjøre det, gjennom jobbsammenheng og lignende. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 jaja, så klart regner med jeg prøver en ukes tid for å se om jeg liker det, og hvis ikke så får jeg pøve meg med litt sutring hos rådgiver og satse på at det holder Håper du finner deg til rette du også Takk det samme du! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå