Kaizerlol Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Jeg er på leting etter noen GODE øreplugger til å høre på musikk. Pris: Betyr ikke så mye, men sleng gjerne på forslag i flere prisklasser. Annet: GOD LYD og ingen dubbeditter som volumkontroll osv. Lenke til kommentar
imute Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Har selv koss spark plug earphones som virker utrolig bra. Sitter godt, du har garanti på de, og de har utrolig god lyd. Anbefales på det varmeste 299.- på eplehuset Det finnes også en billigere versjon ("the plug") som jeg ikke har prøvd som koster 99.- på elkjøp. Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Pøh! De Koss-pluggene er bortimot søppel, og har i hvertfall ikke god lyd. Spesielt om du velger å spytte penger i kassen til Eplehuset gjør du vondt til verre, 300 kr er ran på åpen gate. Prisguiden viser 89 kr som billigste pris for Spark Plug. Likevel, prøv å velge noe annet. Lenke til kommentar
imute Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Har selv opplevd de som kjempegode. Det var ikke jeg som spyttet penger i kassa til eplehuset for å kjøpe de, jeg fikk de. Men har ikke vært mer fornøyd når det gjelder ørepropper da jeg fikk disse. For meg funker de veldig godt, og har vart mang en joggetur, skoledager og foran datamaskinen. Men alle har hver sin smak Lenke til kommentar
Kaizerlol Skrevet 18. august 2008 Forfatter Del Skrevet 18. august 2008 Ok, Koss Sparkplug er lagt til i lista, kom med flere forslag folkens! Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Men alle har hver sin smak Selvsagt. Riktignok er man ofte fornøyd inntil man har forsøkt noe bedre, det er viktig å huske på. For en stor del av befolkningen er Porta Pro det aller, aller beste innen lyd, men det er ikke mange som kan si at de har noe vurderingsgrunnlag. Uansett, alternativer omfatter bl.a. CrossRoads X3i, Creative EP-630 og Sennheiser CX300, Beyerdynamic DTX50. Om du tør å bestille fra Singapore, er X3i et godt valg. CX300 får du til ca. 200 kr inkl. frakt på Ebay, om du finner riktig selger. Grei lyd generelt, og prisen er det ikke noe å si på. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Om du tør å bestille fra Singapore, er X3i et godt valg. Og hvis du nå fikk veldig lyst til å bestille fra Singapore, http://jaben.net/. Der har de x3i som Aiki snakker om. Lenke til kommentar
sureup Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 (endret) Om du tør å bestille fra Singapore, er X3i et godt valg. Og hvis du nå fikk veldig lyst til å bestille fra Singapore, http://jaben.net/. Der har de x3i som Aiki snakker om. noen med erfaringer ved bestilling fra de? Jeg vil gjerne ha et par øreplugger med god lyd spesielt til metal/hard rock som jeg for det meste hører på. Hvilken anbefaler dere til meg? XB? X3? Et annet merke? btw sry at jeg poster i denne tråden Endret 22. august 2008 av sureup Lenke til kommentar
Essem Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 noen med erfaringer ved bestilling fra de? Jepp, meg. Først fikk jeg noen som ikke virket, så sendte jeg dem en mail. Det tok par-tre uker før de svarte, og sa at de skulle sende nye. Jeg måtte sende to mailer og lage to tråder i forumet der før jeg fikk svar. Til slutt sendte de nye, men det skjedde noe så de ble returnert. Deretter sendte de dem en gang til, og etter halvannen måned fikk jeg endelig noen øreplugger som virket Men alle jeg har hørt om har det gått mye fortere med, jeg var nok bare uheldig... Lenke til kommentar
sureup Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 (endret) uff høres ille ut... vanskelig å bestemme seg .. noen som har noen andre forslag til gode øreplugger til mye metal og litt hardrock? Finner ingen andre steder å kjøpe de. Ikke på ebay engang.. Endret 22. august 2008 av sureup Lenke til kommentar
Essem Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Det går sikkert helt fint å bestille fra Jaben, hvis det er det som er problemet. Lenke til kommentar
sureup Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 hm ok tror jeg prøver. Er 300 kr så er ikke en mega sum for å si det sånn. Men hvordan er x3i ørepluggene? Kommer de med forskjellige størrelser på den gummi delen på tuppen som andre øreplugger ofte gjør? Og er den gummidelen veldig myk eller hard/stiv? TAkker for hjelpen btw Lenke til kommentar
Essem Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Det følger med tre forskjellige størrelser, ja. De er ikke noe spesielt myke, de sitter jo på hard plast når du bruker dem. Lenke til kommentar
sureup Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 K takk for hjelpen Btw etter litt googling så ser jeg flere har problemer med kontrollen, noe som er litt kjipt. Finnes det noen gode alternativer til x3i (unntatt cx300) som ligger i samme prisområde uten de problemene? Lenke til kommentar
Daxt3r Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Viss du vil ha SKIKKELIG lyd og pris ikkje spela so stor rolle, kan det være veldig aktuelt å sjå på Shure sine proppe, har ikkje prøvd dei, men dei skal vist være 'the shit' Lenke til kommentar
Unhealer Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Viss du vil ha SKIKKELIG lyd og pris ikkje spela so stor rolle, kan det være veldig aktuelt å sjå på Shure sine proppe, har ikkje prøvd dei, men dei skal vist være 'the shit' Shure! Bedre ting skal du lete lenge etter. På den annen side er de svindyre. Er også fornøyd med Goldring sine GX200 som du finner her: http://www.hifiklubben.no/produkter/tilbeh...lefon_soelv.htm Disse kommer med Comply-tupper, som fungerer som ørepropper og formes etter øregangene. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Jeg har selv noen plugger fra Shure, E2C eller noe lignende tror jeg, og jeg er veldig fornøyd med disse. Jeg fikk de til 500kroner, men de lå på 700 hvis jeg ikke tar feil. Dog, de fra Goldring hørtes veldig spennende ut. Har selv et par Goldring DR150 hodetelefoner, og jeg er strålende fornøyd med de. Av erfaringen med dette settet, og litt forsøking av de andre så tror jeg absolutt de pluggene fra Goldring er verdt å satse på. Greit hvis man har en Hifiklubb-butikk like ved. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå