Dinopower Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Jeg ønsker å finne en stasjonær pc med det følgende: 2,5+ GHZ 1000 + MHZ 6mb+ buffer 3072/4096 ram 500 + gb harddisk 22"/24" sjerm widescreen. hvis noen har en slik pc m/u sjerm, eller vet om noen gode tilbud på hvor jeg kan få en pc med denne kapasiteten? evt hva ligger en pc av den kalliber på i pris? Mvh Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Tja ting kan egentlig ikke måles i Ghz og Mhz så mye lenger. En Pentium 4 prosessor på 4 ghz kan lett bli slått av en Core 2 duo prosessor på halve ghzen Hva skal pcen brukes til? hvor mye penger tenkte du å bruke? Lenke til kommentar
Dinopower Skrevet 20. august 2008 Forfatter Del Skrevet 20. august 2008 Tja ting kan egentlig ikke måles i Ghz og Mhz så mye lenger. En Pentium 4 prosessor på 4 ghz kan lett bli slått av en Core 2 duo prosessor på halve ghzen Hva skal pcen brukes til? hvor mye penger tenkte du å bruke? pcen skal hovedsaklig brukes til mye driit, ønsker å kunne spille poker på to montorer, se på mine venners nedlastede filmer og litt spill og godsaker ved siden av. prisklassen er vel rundt til 5 - 10k. vil i hvertfall ha en veldig sterk pc, med veldig bra kappasitet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå