Gå til innhold

Dell XPC M1330 med XP - drivere?

Beinet1

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg har fått meg en Dell XPC M1330. Denne maskinen er helt utrolig deilig bortsett fra at den leveres med forhåndsinstallert windows Vista. Nå har jeg tatt knekken på denne og installert XP. Alle drivere er på plass utenom skjermkort driveren og maskinen fungerer ypperlig (utenom skjermkortet da...) Jeg har letet i nord og ned uten å finne en driver som passer til skjerkortet. Har dere noen tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Litt OT kanskje, men jeg skjønner egentlig ikke hvorfor dere vil ha XP. Har dere vurdert Server 2008? Sitter med det på min XPS M1330 nuh, og det funker aldeles strålende. Hadde ingen driverproblemer eller noe, bruker bare Vista sine drivere.

Om dere skal ha XP, noe det dere skriver tyder på, trodde jeg ikke at det var noe særlig vanskelig å finne drivere. Om de ikke gjør det enda, så lå de i hvertfall ute på Dell sine sider før. Er rimelig sikker på at de enda gjør det. Correct me if I'm wrong.

Lenke til kommentar

De har ikke XP drivere lenger på sidene sine, desverre..

Vil tippe at server 2008 er like uoversiktilig å like lite ytelse iforhold XP.

edit: Har hatt vista på begge pcene jeg har hatt og jeg har lagt inn XP på begge, kommer aldri til å gå over til vista.

Endret av Core2dou
Lenke til kommentar
Litt OT kanskje, men jeg skjønner egentlig ikke hvorfor dere vil ha XP. Har dere vurdert Server 2008? Sitter med det på min XPS M1330 nuh, og det funker aldeles strålende. Hadde ingen driverproblemer eller noe, bruker bare Vista sine drivere.

Om dere skal ha XP, noe det dere skriver tyder på, trodde jeg ikke at det var noe særlig vanskelig å finne drivere. Om de ikke gjør det enda, så lå de i hvertfall ute på Dell sine sider før. Er rimelig sikker på at de enda gjør det. Correct me if I'm wrong.

XP/Vista diskusjonen gidder vi ikke ta her...det er som å diskutere damer med en h-o-m-o....

Endret av Beinet1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...