Beinet1 Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Hei, Jeg har fått meg en Dell XPC M1330. Denne maskinen er helt utrolig deilig bortsett fra at den leveres med forhåndsinstallert windows Vista. Nå har jeg tatt knekken på denne og installert XP. Alle drivere er på plass utenom skjermkort driveren og maskinen fungerer ypperlig (utenom skjermkortet da...) Jeg har letet i nord og ned uten å finne en driver som passer til skjerkortet. Har dere noen tips? Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Laptopvideo2go.com den der bruker jeg på min iveretfall. Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Var det mye stress å finne drivere til maskinen ellers? Vurderer STERKT å legge inn XP på min M1330 når den kommer også. Lenke til kommentar
Unhealer Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Laptopvideo2go.com den der bruker jeg på min iveretfall. Fant i hvertfall alle mulige drivere til skjermkortet mitt der. Har samme PCen. Anbefaler altså Laptopvideo2go.com jeg og. Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 0 stress å finne drivere. Søk på XP drivers to m1330 på google, så får du garantert 1763 sider med drivere til den. Lenke til kommentar
Unhealer Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Litt OT kanskje, men jeg skjønner egentlig ikke hvorfor dere vil ha XP. Har dere vurdert Server 2008? Sitter med det på min XPS M1330 nuh, og det funker aldeles strålende. Hadde ingen driverproblemer eller noe, bruker bare Vista sine drivere. Om dere skal ha XP, noe det dere skriver tyder på, trodde jeg ikke at det var noe særlig vanskelig å finne drivere. Om de ikke gjør det enda, så lå de i hvertfall ute på Dell sine sider før. Er rimelig sikker på at de enda gjør det. Correct me if I'm wrong. Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 (endret) De har ikke XP drivere lenger på sidene sine, desverre.. Vil tippe at server 2008 er like uoversiktilig å like lite ytelse iforhold XP. edit: Har hatt vista på begge pcene jeg har hatt og jeg har lagt inn XP på begge, kommer aldri til å gå over til vista. Endret 19. august 2008 av Core2dou Lenke til kommentar
Beinet1 Skrevet 20. august 2008 Forfatter Del Skrevet 20. august 2008 (endret) Litt OT kanskje, men jeg skjønner egentlig ikke hvorfor dere vil ha XP. Har dere vurdert Server 2008? Sitter med det på min XPS M1330 nuh, og det funker aldeles strålende. Hadde ingen driverproblemer eller noe, bruker bare Vista sine drivere. Om dere skal ha XP, noe det dere skriver tyder på, trodde jeg ikke at det var noe særlig vanskelig å finne drivere. Om de ikke gjør det enda, så lå de i hvertfall ute på Dell sine sider før. Er rimelig sikker på at de enda gjør det. Correct me if I'm wrong. XP/Vista diskusjonen gidder vi ikke ta her...det er som å diskutere damer med en h-o-m-o.... Endret 20. august 2008 av Beinet1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå