Martind18 Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Noen som har gjort det? At tastaturet ikke er norsk, vil dette by på problemer? Er vel bare å stille keyboard til norsk i f.eks win så vil man få ø,æ,å? Hva med lader til f.eks Asus Eee? Kjøpe omformer eller noe? Har lyst på en Eee 1000 kanskje Lenke til kommentar
atlef Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Skal vel ikke være noe problem med tastaturet. Du får og kjøpt klistermerker for å få bedre oversikt. Når det gjelder laderen, er det bare ledningen fra vegguttaket til laderen som trenger å byttes, slik jeg har forstått det. Har ikke importert selv, men kjøpt eee pc900 i Norge. Er det grunnet et ønske om eee 1000 som gjør at du vil importere? atlef. Lenke til kommentar
Spectre Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Jeg kjøpte min eee 900 på utenlandstur (London) i Mai i år. Jeg har kjøpt klistremerkene som atlef nevner for å konvertere tastaturet. Laderen er 100-240V og en trenger bare å bytte ut strømkabelen til en av denne typen for å få vanlig norsk/europeisk kontakt: http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=21957267 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå