kheide Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Hei! Noen som kan hjelpe meg med dette? mp3-filer inneholder etter det jeg har skjønt en del lagrede opplysninger som tittel, artist, sjanger, album etc. problemet er at når disse opplysningene er ufullstendige, blir mange av filene lagret under en "Unknown"-mappe på Zen-spilleren når jeg har overført dem. I tillegg kan filene bli spredt på flere mapper med forskjellige navn uten at jeg har bedt om det. Eks: Hvis jeg ønsker å overføre et antall sanger av gruppa 3 Doors Down, kan noen sanger havne i en mappe som heter "3 Doors Down" (som jeg vil ha dem i), mens andre havner i mapper som "Three Doors down", "3_Doors_Down", "Three_Doors_Down" osv, mens kanskje noen andre igjen havner i "Unknown"-mappa. Dette er utrolig irriterende. Noen som vet hvordan en får arkivert sanger sånn som en ønsker å ha dem selv? Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Er bare å tagge filene dine korrekt selv det. Dette kan du gjøre i de fleste avspillingsprogrammer eller i f.eks Creative Media Source Organizer (programvare som fulgte med mp3-spilleren din). Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Brukte selv MP3tag! (Google!). Utrolig godt program, bare husk å sjekke tagsene når du legger inn ny musikk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå