Kenny000 Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Nå er spørsmålet om man er imot enkrig eller ikke stilt flere ganger. Etter som krigen nå er i gang, kan man stille seg et nytt spørsmål: Hvem heier du på? Ser du helst at Saddam overlever krigen, eller håper du at det er Bush som vinner? Hva vil skje i hvert av tilfellene? Vil de klare å drepe Saddam? Hva skjer hvis ikke? Vil USA virkelig gi fra seg Irak etter en tid, eller vil de utnytte sin stilling så lenge som mulig? Vil andre nasjoner/stater reagere på dette? Vil det virkelig gå mot en fred til slutt, eller vil det hele blusse opp i en tredje verdenskrig? Jeg håper Bush vinner, fjerner Saddam og lar Irak styre landet sitt igjen så fort som mulig etter de har avsatt/drept. Hva hvis dette er starten på en stor maktkamp der USA vil styre flere deler av verdene? :o Jeg sier ikke at noe av dette nødvendigvis er sannsynlig, men gir litt ettertanke og åpner for diskusjon. Lenke til kommentar
EspenDL Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Selfølgelig heier jeg på Bush. Saddam må tas. Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Jeg heier på Saddam. Heia! Allah Akbar Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Det er ikke ett spill dette. Det er snakk om at folk dør, mens du lurer på hvem folk heier på. Synes folk kan tenke seg litt om før de poster. På tide at dere skjønner alvoret nå. Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Det er ikke ett spill dette. Det er snakk om at folk dør, mens du lurer på hvem folk heier på. Synes folk kan tenke seg litt om før de poster. På tide at dere skjønner alvoret nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg