snilefisken Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Vettu, jeg husker faktisk ikke om jeg gjorde det eller ikke. Skammelig. Får bare håpe det går glatt på multiplayer. Husker FOW var definisjonen på lag en stund hvis man spilte på servere med mange kjøretøy og ting som skjedde samtidig. BTW, har det kommet en engelskspråklig beta/Demo? Har ikke hatt tid til å herje rundt på nettet på en stund så har ikke fått tittet etter selv. Lenke til kommentar
Silentspy Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 (endret) nope.. er lite som skjer for tiden... han nevner at de fortsatt ikke har en fast release dato.. men han nevner en god del om å legge ut en public beta gjennom gamespy han = admin på DMS Endret 21. oktober 2008 av Silentspy Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Dette må bli fett! Digget Soldiers, og FoW var ikke så verst det heller. Om flerspiller i MoW er i nærheten av den i soldiers er dette er sikkert kjøp. Miner har aldri vært så morro... ^^ Lenke til kommentar
Prux Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) Nå er det flyttet til Q1 2009 Jeg som gledet meg sånn Endret 10. desember 2008 av Prux Lenke til kommentar
thadon Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Nå er det flyttet til Q1 2009 Jeg som gledet meg sånn Likeså greit siden jeg har en hau av spill å bli ferdig med først. Har sett noen videoer av det nå, ser sinsykt rått ut. Ser ut som det kommer til å bli ganske realistsik. Lenke til kommentar
OrrieKM Skrevet 5. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2009 Ny dato er 13 Februar! Lenke til kommentar
binko Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Høres flott ut! Helt glemt det her. Er det multiplayermuligheter? Lenke til kommentar
Prux Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Høres flott ut! Helt glemt det her. Er det multiplayermuligheter? Ja Står litt om den i førstepostenv Lenke til kommentar
AndW Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 (endret) Har sett noen gameplay filmer på youtube og dette ser jo utrolig kult ut. Har det kommet ut en beta av spillet? Er det noen som i så fall har prøvd den? Er keen på å vite hvordan dette er i forhold til Company of Heroes, som for så vidt er mitt yndlingspill Endret 27. januar 2009 av Mumba Lenke til kommentar
OrrieKM Skrevet 1. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2009 (endret) Hei og Hå! Vil bare si at Open Beta vil bli utgitt i neste uke! Utgivelse dato er satt til 20 Februar (100% offisiell) Spillet er mere taktisk en COH. Disse filmene er gode eksempler på hva man kan gjøre i Multiplayer, dette er tatt fra Closed Beta (HD 720p)! Endret 1. februar 2009 av OrrieKM Lenke til kommentar
mathiasjl92 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Kan fan meg ikke vente på Men of War Fant ikke Faces of War i norske butikker nå så lastet det ned for noen uker siden. Det er helt sykt gøy å spille på LAN, og multiplayer på nettet. Bare så dumt at det lagger veldig noen ganger på multiplayer. Håper det ikke er slik på Men of War Lenke til kommentar
OrrieKM Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Ville bare informere at Åpen Beta er ute. (Om du var medlem i Closed Beta, må du avinstallere den først) Download: Final Closed Beta v. 1.10.0 ~685MB Mirror 1: DMS Mere informasjon og Kilde: *Closed Beta* Download links Thread Det er skjedd en misforståelse. Selv om filen heter Public Beta, så trenger man forsatt en CD-Key for å spille. Beklager folkens Endret 6. februar 2009 av OrrieKM Lenke til kommentar
mathiasjl92 Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 11 dager igjen til release Lenke til kommentar
Tobruk Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Finner det ikke i prisguiden..Noen som vet hvor det kan forhåndsbestilles?? Lenke til kommentar
OrrieKM Skrevet 11. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2009 (endret) ÅPEN BETA! Er X antall nøkkler, så vær kjapp! Registrer deg på her: FilePlanet.Com GOGO! Finner det ikke i prisguiden..Noen som vet hvor det kan forhåndsbestilles?? Amazon.co.uk Amazon.com Endret 11. februar 2009 av OrrieKM Lenke til kommentar
Tobruk Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 damn...betaen er for subscribers only?? Lenke til kommentar
OrrieKM Skrevet 11. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2009 Dessverre, men jeg tipper de åpner den til almenheten om noen dager. (Skjedde med CoH:OF Beta) Lenke til kommentar
Tobruk Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 ok...gleder meg stort til MOW----...Er det i nærheten av SHOWW2,blir det lite søvn utover.. Lenke til kommentar
OrrieKM Skrevet 11. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2009 9 dager igjen Pluss at jeg har sendt en e-mail til Absolutt Spill hvor jeg spurte om de skulle selge spillet der, siden til nå har jeg bare funnet Amazon.com/co.uk og 2 Finske sider. Lenke til kommentar
Tobruk Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Ok..la oss få høre om du får svar fra Absolutt da...Ellers blir det vel å bestille fra Amazon.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå