Dotten Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 http://fotball.bt.no/eliteserien/article115878.ece Steffen Iversen forsov seg og ble sendt hjem. Er dette en passende reaksjon fra Hareide? Eller går han for langt? Personlig kan jeg vanskelig se for meg at Erik Mykland hadde overlevd lenge på landslaget om det var slik "disiplin" i hans tid. Men på den andre siden, det er jo ille når noen forsover seg til et møte som finner sted klokken 12 ... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Ja, det mener jeg var en passende reaksjon. Om ikke annet enn for å statuere et eksempel. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Det her er jo veldig enkelt, reaksjonen er bestemt i felleskap på forhånd - kommer du for seint BLIR du sendt hjem. Punktum finale. Og når en da kommer for seint, ja så... Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 18. august 2008 Forfatter Del Skrevet 18. august 2008 Og om det er John Carew det skjer med foran en avgjørende kamp i kvalliken? Det blir spennende å se hvordan denne strammere linjen vil slå ut på banen. Med tanke på at den mest politisk ukorrekte og mest udispilinerte spilleren vi trolig har hatt på landslaget (Myggen) også muligens var den beste spilleren vi har hatt på landslaget i nyere tid, så kan dette blir artig å se. Maskinfotball a la Tyskland, eller den mer lekende og uorganiserte samba-fotballen? Kanskje dette kan ta seg av endel av jåleriet som preger landslaget, men det kan også kverke spillegleden til klovnene (og klovner er ofte fantastiske fotballspillere, ref Myggen, Cantona osv). Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 For å si det sånn, John Carew kommer ikke for seint. Ikke nå - det har han nok lært godt av Martin o'neil. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Synes det er litt seint for Hareide å begynne å leke streng. Virker som at han bare satt å ventet på noe likt sånn at han kunne vise et eksempel. Hvordan det skal hjelpe på banen skjønner jeg ikke helt. Er heller ikke overraskende at tv2 prøver å fyre opp et bål rundt akkurat denne saken. Det må være lite å gjøre i redaksjonen nå som det ikke er Tippeliga. Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Er heller ikke overraskende at tv2 prøver å fyre opp et bål rundt akkurat denne saken. Det må være lite å gjøre i redaksjonen nå som det ikke er Tippeliga. Nå har det vel også vist seg at Iversen var på fylla den natta, så det bålet har han nok klart å fyre opp selv. pantera Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 19. august 2008 Forfatter Del Skrevet 19. august 2008 Og med den informasjonen tror jeg Iversen tar over tronen for den godeste Myggen Får håpe de skjermer mannen litt nå og gjør sitt for å hjelpe han litt på vei. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Men likevel. Det er snakk om ei landslagssamling 3 dager før en treningskamp. Men når han ikke klarer å komme seg opp til kl12 engang, er det like greit at han blir hjemme.. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Flott, han er tilbake i Trondheim for å trene med en seriøst lag igjen. Landslagssamlinger nå er bare piss uansett, Ivers er dog heller ikke god nok for landslaget så det er likegreit at han blir værende i Trondheim for å trene. Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Helt greit at han ble sendt hjem. Så vidt jeg forstår har landsen temmelig strenge regler og da må jo regelbrudd få konsekvenser. Men man kan jo stille spm ved reglene da. Tror neppe laget blir noe bedre av slikt. Hareide klarer ikke å inspirere dem som blir tatt ut. Begynner å bli lenge siden jeg gledet meg til landskamp for å si det sånn. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Landslaget skal være striks, det er ikke noe lokalt fotballag på løkka man spiller for tross alt. Man skal respektere reglene og ikke bøye og tøye dem ved å forsove seg til trening KLOKKA 12 (!) og tro man slipper unna fordi man er stor stjerne i utlandet. Er 100% enig med hjemsendelsen. Da statueres et eksempel. Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Har ikke sett noen spillere som er like useriøse som Steffen Iversen. Han tror landslaget er lek og morro. Virker som om de fleste andre på landslaget tror også det skal være lek og morro. Synes det er bra at Hareide tar tak jeg. Er så definitivt på tide. Steffen Iversen bør lære av sine feil. Ikke første gangen han er glad å drikke, ser godt at Odd er faren hans. Steffen ødela nærmest karrieren sin med useriøshet i PL. Han som sier at han vil tilbake til en større liga? Vel, du får holde deg på Brakka ut karrieren. For utlandet har du ingen steder å være. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Helt greit at han ble sent hjem, men jeg lurer på hvordan det hadde vært om Carew gjorde det samme... Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Prinsipper er greit nok. Hadde ikke vært å forakte at de også hadde et prinsipp som sa at mere enn tre vinglinger på rad, så får du skjenn og sendes rett hjem. Da er jeg ikke i tvil om at Hareide hadde vært konstant på veien mellom laget og sitt eget hjem, og vips! Så kunne vi ansatt en ny landslagstrener. Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Prinsipper er greit nok. Hadde ikke vært å forakte at de også hadde et prinsipp som sa at mere enn tre vinglinger på rad, så får du skjenn og sendes rett hjem. Da er jeg ikke i tvil om at Hareide hadde vært konstant på veien mellom laget og sitt eget hjem, og vips! Så kunne vi ansatt en ny landslagstrener. Denne tok jeg ikke. Om det skal være et billig poeng på om Hareide har havnet i feil seng en gang (eller flere?), så er det tåpelig. En ting er hva en gjør på jobben, en annen er hva en gjør på privaten. Når det en gjør på privaten går ut over jobben, så får dette konsekvenser. Dette har vel også Hariede erfart tidligere som «synderen». Synes det er bra at det er konsekvenser for å vise en dårlig holdning/innstilling til landslaget. Når en kommer for sent, og dette skyldes utagerende festing viser det mangel på respekt. Det viser ovenfor lagkameratene at han ikke tar laget seriøst. Hvor lett er det å motivere seg for landslagsspill når en av lagkameratene helt tydelig driter i å møte opp til rett tid, og forbereder seg til trening med såpass hard festing og nachspiel som gjør at han ikke kan møte opp til kl 12 neste dag? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Det hadde med at vi har dessverre hatt en landslagssjef de senere år som har brukt mesteparten av tiden med å finne "sæ sjæl"!? Vinglepetter burde være mellomnavnet til Åge Hareide. Lenke til kommentar
suprmatias Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Vinglepetter burde være mellomnavnet til Åge Hareide. Helt enig. Åge Hareide har ikke gjort en god nok jobb med Norge. Greit nok at han forsov seg, men herregud. Hvem har ikke gjort det? Dessverre for Norge er tydeligvis null toleranse slagordet til Åge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå