Gå til innhold

Kritikk på gconsulting.no

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har jobbet med webside til bedriften min, er ganske nybegynner på dette området men har prøvd å lage noe som jeg synes ser sånn noenlunde ut.

Firmaet kommer til å drive med alt fra service på pcer og support til salg av ved, diverse forefallende og etterhver kanskje entreprenørvirksomhet...dette virker kanskje litt rotete men jeg vil prøve det ut og se hvordan det fungerer.

Da har dere en liten pekepinn på hva siden skal vise i hvertfall!

Er glad for tips og kritikk for å få den til å se bedre ut, evt kode som bør gjøres om!

Link: gconsulting

Takker for all ris og evt ros!

Endret av gaarder
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-wtZtqAvs

Jeg vet ikke om siden er helt ferdig og derfor du ønsker kritikk/ros.

Men jeg prøvde linkene og fikk disse feilene på alle linkene.

Kan jo være at du ikke er ferdig men jeg brukte:

versjon Firefox 2.0.0.16

Not Found

The requested URL /test/produkter.html was not found on this server.

Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.

Apache/1.3.41 Server at www.gconsulting.no Port 80

ellers så siden grei ut den, men bilde på venstre side av bilen var litt spessielt for min smak, kanskje noe annet hadde passet bedre?

Mvh donnieakalefty

Lenke til kommentar
Jeg vet ikke om siden er helt ferdig og derfor du ønsker kritikk/ros.

Men jeg prøvde linkene og fikk disse feilene på alle linkene.

Kan jo være at du ikke er ferdig men jeg brukte:

versjon Firefox 2.0.0.16

Not Found

The requested URL /test/produkter.html was not found on this server.

Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.

Apache/1.3.41 Server at www.gconsulting.no Port 80

ellers så siden grei ut den, men bilde på venstre side av bilen var litt spessielt for min smak, kanskje noe annet hadde passet bedre?

Mvh donnieakalefty

Siden er ikke ferdig, har bare laget førstesiden, vil få designet på den bra før jeg lager resten...

er lettere å ha en ferdig side som man kan bygge resten av sidene på før jeg begynner å lage flere sider som må fikses på senere synes jeg...

Ja, enig egentlig... noe forslag til hva som bør være der?

bildet var bare noe jeg ordnet fra bilder jeg hadde for hånden som passer til det jeg driver med...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs

Vis bedriften har en logo bruk denne eller noe sånt kanskje.

Ville kanskje fjernet at det er du/bedriften din som har lagd web siden for det kan du heller ha et annet sted enn forsiden. Trodde du hadde tatt siden dems for det var ganske stort merket at det var lagd av noen. Dette er noe folk ofte skjønner og heller da vil ha et annet sted som ikke er så tydelig.

Mvh donnieakalefty

Lenke til kommentar
Vis bedriften har en logo bruk denne eller noe sånt kanskje.

Ville kanskje fjernet at det er du/bedriften din som har lagd web siden for det kan du heller ha et annet sted enn forsiden. Trodde du hadde tatt siden dems for det var ganske stort merket at det var lagd av noen. Dette er noe folk ofte skjønner og heller da vil ha et annet sted som ikke er så tydelig.

Mvh donnieakalefty

Logoen er øverst til venstre...

ok, får se litt...kanskje lage skriften litt mindre...;)

Lenke til kommentar

Du burde ha en "Om oss" lenke i navigeringsmenyen. Du vil gi ett rene inntrykk hvis du jobbet litt med footer. Jeg ville ha fjernet kontakt informasjonen eller bakt den inn i footer. Footer teksten er laaang. Flytt det du vil si til "Om oss", og lag heller en lenke dit fra footer.

Hvis dette er representativt for mengden med informasjon du kommer til å legge ut, så passer rett og slett ikke dette designet til dine behov. Du trenger da ett design som gir en opplevelese av mettethet, selv om det er begrenset innhold. God avstand mellom linjene og ett smalere design er vanlige trekk i så måte.

Fjern "du er her", og jobb heller med å fylle ut med innhold under de hovedkategoriene du har. Du kan med fordel lage ett ettnivå-navigeringstree. En og bare en side under hvert tema. Det er lov til å legge ut informasjon som pdf og lenke til disse, hvis dette blir snaut.

Koden validerer ikke:

http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%...ine&group=0

Frode

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...