Gjest Guest_anonymous_* Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Her er en test som tar 10 minutter, som kan gi en pekepinn hvorvidt du kanskje har en skrue løs eller to. http://www.4degreez.com/misc/personality_disorder_test.mv Mitt resultat: Disorder Rating Information Paranoid: High click for info Schizoid: Low click for info Schizotypal: Moderate click for info Antisocial: High click for info Borderline: Low click for info Histrionic: High click for info Narcissistic: Very High click for info Avoidant: High click for info Dependent: Low click for info Obsessive-Compulsive: High click for info Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 (endret) Paranoid: High Schizoid: Moderate Schizotypal: High Antisocial: Low Borderline: Moderate Histrionic: High Narcissistic: High Avoidant: High Dependent: Very high Obsessive-Compulsive: High Hm. Trodde jeg var litt antisosial, jeg. Og jeg er da ikke så avhengig av andre lenger ... Nei, forresten. Leste på symptomer for "dependent", noe av det kan nok stemme Endret 18. august 2008 av Ville Vonca Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 (endret) Disorder Rating Paranoid: Low Schizoid: Moderate Schizotypal: Moderate Antisocial: Low Borderline: Low Histrionic: Low Narcissistic: Low Avoidant: Low Dependent: Low Obsessive-Compulsive: Low Jaja. Skulle trodd antisosial grenset litt over på moderat her også. Endret 18. august 2008 av Chrisbjerk Lenke til kommentar
DNA Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Paranoid: Moderate Schizoid: High Schizotypal: Low Antisocial: Low Borderline: Low Histrionic: Low Narcissistic: Low Avoidant: Low Dependent: Low Obsessive-Compulsive: Low Ojj Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Flott. Jeg er den mest gale av oss hittil. Noen som har lyst til å stjele plassen min? Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Paranoid: Low Schizoid: Moderate Schizotypal: Moderate Antisocial: Low Borderline: Low Histrionic: Low Narcissistic: Moderate Avoidant: Low Dependent: Low Obsessive-Compulsive: Moderate Hm, ok. Jeg er visst littegranne narsissistisk, det har jeg alltid vært klar over, men jeg jobber med saken og tror jeg klarer å unngå å være drittsekk blant andre folk, men ofte er jeg egoist med vilje. Litt egoisme mener jeg er viktig. Jeg synes testen passet ganske fint, men ville nok heller tatt en test hos psykologen om jeg virkelig var nysgjerrig på det. Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Jeg er vel den mest syke av oss hittil. Paranoid: Very High Schizoid: High Schizotypal: High Antisocial: High Borderline: Low Histrionic: High Narcissistic: Very High Avoidant: Low Dependent: Low Obsessive-Compulsive: Moderate Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Dette er tull og vas, tråden bryter med relgene for gjesteposting. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg