Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Er jenta gravid?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Hei, litt krise nå.

Dama og jeg hadde sex for tja, 4 dager siden i dag vel? Og hun klager på smerter i magen. Hele dagen.

Vi lurer litt på om kondomen kan ha sprekt eller noe i den duren. Men er det alt for tidlig etter 4 dager å merke noe som helst? Eller burde vi ta en graviditetstest snart?

Ja, det kan være mye annet og, men hun har hatt vondt i 2, nesten 3 dager.

Er begge 15 år.

Takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
:wee: 50/50.....

Graviditetstest kan du kjøpe på apoteket, reseptfritt, 99% sikker svar... :wee:

Lykke til!

Vaio ;)

edit: 80 til 99%

Nå skal det ganske mye som skal klaffe for å bli gravid. Og litt vondt i magen etter 2 dager betyr strengt tatt ikke at man har blitt gravid. Langt i fra. Men kan jo hende de traff blink. Selv med kondom. ;)

Lenke til kommentar

Høres ut som en blindtarmbetennelse for meg, men hakke peilig på sykdommer og slikt. Hatt det sjæl, helt ufarlig så lenge den ikke sprekker. Kan fåes i alle aldre, jeg fikk det i 6. klasse, en annen jeg kjenner i 4. og voksne kan også få det. Bare komme seg til en lege så fort som mulig og få den fjerna. Er ikke noe fare enda, men ikke vent en uke... Er det det har det ingen verdens ting med sexen å gjøre. blindtarmen er det ingen som har funnet ut hva gjør. Hvordan man får det vet jeg ikke, bare vet at jeg fikk den bort og gikk som en 80 år gammel mann i 2 uker. noen dager på sykehuset. Har kun noen små arr 3 steder på mageregionen. ser dem nesten ikke.

Endret av Hidephix
Lenke til kommentar
Hei, litt krise nå.

Dama og jeg hadde sex for tja, 4 dager siden i dag vel? Og hun klager på smerter i magen. Hele dagen.

Vi lurer litt på om kondomen kan ha sprekt eller noe i den duren. Men er det alt for tidlig etter 4 dager å merke noe som helst? Eller burde vi ta en graviditetstest snart?

Ja, det kan være mye annet og, men hun har hatt vondt i 2, nesten 3 dager.

Er begge 15 år.

Takk!

Hey! Grattis med at du fikk deg et nummer da! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...