zacka Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Jeg bestilte bl.a disse komponentene hos Komplett Data : 115394 "Sky Hawk PSR4638 Miditower , Sølv" og 109205 "Enermax Strømforsyning ATX 350W (P-4) Silent Plus Series" Disse produktene er ikke kompatible med hverandre : For at PSU skal passe med skuehullene til toweret må man snu PSU'en "feil vei" slik at vifta som skal peke ned i toweret må monteres slik at vifta peker rett opp og får da ikke noe sirkulasjon siden den går rett opp i lokket til toweret. Har fått mail fra Komplett om at det er returgrunnlag selv om jeg har brutt forseglingen (på PSU-esken) og vil da heldigvis få pengene tilbake når jeg returnerer PSU'en. Det er jo bra. Har god erfaring med Komplett fra tidligere. Saken er den at nå må jeg finne meg en annen PSU til dette kabinettet, men det er vanskelig å vite hvilke(t) som passer. Noen som har hatt samme problemet ? Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Du kan jo spørre Komplett om de kan anbefale deg et PSU. Lenke til kommentar
Danny Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 hva med q-tec 400w til 295,riktignok bråker den men er jo bare skifte viftene med papst 19db. Kanskje du burde levere tilbake kabinettet,har bare lest vonde ord om kabinet fra skyhawk så langt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå