Agrostar Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Skal ha kabinettet til nye datan og eg treng eit eg har plass til alt i... Har laga meg ei handleliste over kva eg skal ha: Handleliste Kva planar og krav eg har: -Vannkjøling, trippel radiator -Plass til minst 3stk 3,5 diskar, kan jo eventuelt kjøpe meg ein hddbay og sette i 5,25 -Vindauge -Gjerne frontdør -Plass til SLI -Pris helst under 1500 -Midi eller big tower er det samme Er det mykje å tjene på i temperatur med å ha radiator i front eller i botn i forhold til å ha i toppen eller bak? Lenke til kommentar
AIDSface Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 hva med dette ? Thermaltake Armor¨ btw.. si hva du synes om musa når du får pakka.. tenkte på å kjøpe den selv Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 18. august 2008 Forfatter Del Skrevet 18. august 2008 Kor i huleste skal eg ha trippel radiatoren da Må jo ha dan på taket med nokon føter. Er ein muligheit det og. Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 19. august 2008 Forfatter Del Skrevet 19. august 2008 Fekk eit forslag ifra Modzona om å ha dette kabinettet. Tenkte da å ha radiator OPPÅ toppen med noko avstand til kabinettet og vifter som saug lufta igjennom radiatoren. Og da ha pumpe og vanntank i botnen. Nokon tankar om det? Lenke til kommentar
Nator Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Er det ikke nok plass i toppen av den til trippel rad med vifter? Du trenger ca 5,6-5,7 cm klaring med std. 3 cm radiator, eller ca 7,5 cm med en Extreme radiator. Mulig det kabinettet er for trangt i toppen. Du kan jo ellers vurdere Cosmos kabinettet, det skal ha plass i topp til radiator. Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 20. august 2008 Forfatter Del Skrevet 20. august 2008 Ser ut til at det er litt lite plass i toppen til ein trippel ein. https://www.diskusjon.no/index.php?act=atta...t&id=198113 Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Med PSU i er det akkurat plass til en dobbel i toppen. Lenke til kommentar
Fløffy Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Skulle ikkje vere noko problem å montere trippel radiator i front på armor kabinettet. Trur Lianli kabinettet er litt idet minste laget for vannkjøling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå