aklla Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 (endret) hva er oppløsning på skjermen på? edit: fant det, 1920x1200 for de som evt. lurer... Endret 27. august 2008 av aklla Lenke til kommentar
EasyShare Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Er det ikke slik at hvis det er døde pixler at man kan få ny eller pengene tilbake? Lenke til kommentar
Baardish Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 har et lite "kjærringråd" for døde piksel som er verdt å teste ut for dere som sliter med det.. ta en fuktig (IKKE våt!) klut, og gnikk den over den døde pikslen helt til den våkner til liv igjen Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Er det ikke slik at hvis det er døde pixler at man kan få ny eller pengene tilbake? Eg byttet min og fekk ein ny ein. Det var sånn halvproblemmatisk men eg stod på mitt. Den nye eg fekk hadde ein grønn pixel på bunnen, det overlever eg. Uansett så virker det som COOP har fått inn eindel halvdefekte skjermer. Lenke til kommentar
EasyShare Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Ok Men hvis jeg får døde pixler da blir det ingen nåde altså! Men har du noen bilder av den i bruk siden jeg er så usikker så jeg trenger noe som kan tippe meg over kanten Lenke til kommentar
aklla Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 de har jo billige 22" på ps.no. 1285 for 22" hyundai skjerm: http://www.ps.no/ArtDtl.aspx?i=132945 Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 9. september 2008 Forfatter Del Skrevet 9. september 2008 Endret tittelen i innlegg ettersom noen har vært svært uheldig. Kan noen bekrefte at dette er riktig ? Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Ingen pixelfeil på min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå