supersnuppa Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 (endret) Den har jeg lyst på... men den har gått ut. Er det noen som vet om det forde er mulig å få tak i et eksemplar??? Endret 22. august 2008 av supersnuppa Lenke til kommentar
Porcelina Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Du får prøve på finn, qxl osv.. Synd den gikk ut, det er en fin klapptelefon Har den selv - som en av flere jeg bytter litt på å bruke Lenke til kommentar
supersnuppa Skrevet 22. august 2008 Forfatter Del Skrevet 22. august 2008 Ja den er fin... spesielt den rosa Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 uff uff, briller jenter....få på dere briller. Telefonen er grusom. Jeg husker med skrekk og gru mine 7 dager med denne telefonen. telefonen fikk som eneste i mitt eie terning 1 Lenke til kommentar
supersnuppa Skrevet 25. august 2008 Forfatter Del Skrevet 25. august 2008 Godt ikke alle har lik smak da;) Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkod...amp;WT.svl=Link Lenke til kommentar
Neko Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 du kan få kjøpe min! jeg ar en rosa..men nå skal jeg ha meg ny Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå