Smal Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 (endret) Jeg har blitt fakturert av netcom fra et spessialnummer 07590 et selkap som heter niskaia eller noe.. noen som veit hva de driver med? tenkte jeg skulle spørre her før jeg setter meg i telefonkø for å spøre der.. hehe.. noen som veit hva slags rettigheter jeg har som kunde dersom det viser seg at jeg ikke kjenner til selskapet og at evt. noen har missbrukt min mobil?? MVH Stian Endret 18. august 2008 av Smal Lenke til kommentar
Bricks Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Jeg har blitt fakturert av netcom fra et spessialnummer 07590 et selkap som heter niskaia eller noe.. noen som veit hva de driver med? tenkte jeg skulle spørre her før jeg setter meg i telefonkø for å spøre der.. hehe.. noen som veit hva slags rettigheter jeg har som kunde dersom det viser seg at jeg ikke kjenner til selskapet og at evt. noen har missbrukt min mobil?? MVH Stian Niscayah?Gamle Securitas systems har byttet navn til Niscayah Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Ja, står oppgitt som et kontakt nummer til 'Service motttak' hos www.niscayah.no Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 noen som veit hva slags rettigheter jeg har som kunde dersom det viser seg at jeg ikke kjenner til selskapet og at evt. noen har missbrukt min mobil?? Hvis noen har misbrukt mobilen din ligger ansvaret hos deg, det er du som må passe på den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå