djgudleif Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 (endret) I dag var første skoledag på VG2. Men i dag hadde jeg tenkt å ta teoriprøven til moped. Så jeg gikk tidligere fra skolen. Tok prøven på 13 min. Bestod JIPPI! Men jeg mangler skuter... Men mamma skal kjøpe en skuter til i dag så jeg får den gamle. Nå er det bare å kjøre til skolen og kruse rundt sammen kompisen i friminuttene. BENSINFORBRUKET MITT ER BILLIGERE ENN BUSSKORT JO lololol Endret 18. august 2008 av ikkespisgress Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 19. august 2008 Forfatter Del Skrevet 19. august 2008 Datt av skutern i dag... Brakk kragebeinet Lenke til kommentar
evilleader360 Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Datt av skutern i dag... Brakk kragebeinet Oisann ! Må nok være forsiktig når man er på en scooter, kan være farlig . Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Datt av skutern i dag... Brakk kragebeinet Litt av et gledesutbrudd :!: . Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 19. august 2008 Forfatter Del Skrevet 19. august 2008 (endret) Var da så forsiktig... Skulle bremse farten før et kryss, men så ble jeg slengt hensynsløst ned i bakken... Tror framhjulet låste seg eller noe i den dur. Møtet med asfalten har brent seg inn i hjernen min... Sklei et stykke. Men heldigvis gikk det ikke værre enn det gjorde! Folk er så hjelpsomme... Tre stykk som hjalp meg.. ringte til ambulanse og sånt. Uansett, firhjuling neste! Endret 19. august 2008 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 lol!!1en Unnskyld, jeg vet hvor vondt det er å brekke et krageben, men dette var jo fantastisk morsomt! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Datt av skutern i dag... Brakk kragebeinet Knegg! Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 19. august 2008 Forfatter Del Skrevet 19. august 2008 (endret) Ja, man må jo nesten le av det... :!: Min frykt for trafikk og kjøretøy ble i dag 10-doblet. Ugh... Endret 19. august 2008 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Ja, man må jo nesten le av det... :!: Min frykt for trafikk og kjøretøy ble i dag 10-doblet. Ugh... Hva er det med dagen i dag som har hendt med trafikk og kjøretøy som har gitt deg sansen for den regningen? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 (endret) Uansett, firhjuling neste! Det er tryggere ja, men farlig som faen i høye hastigheter og i skarpe svinger inkludert rundkjøringer Believe me, i know Endret 21. august 2008 av khaffner Lenke til kommentar
Essem Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Min frykt for trafikk og kjøretøy ble i dag 10-doblet.Ugh... Da blir du bare mer forsiktig Lenke til kommentar
Kimannjer Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 hahaha, var det derfor du knakk kragebeinet, heaheah Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Datt av skutern i dag... Brakk kragebeinet Høres ikke bra ut Er akkurat en slik grunn til at jeg skal kjøpe bil fremfor scooter/moped. Er dyrere, men livet mitt er mer verd enn å bli kjøttdeig på motorveien. Biler er liksom litt sikrere Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 lol!!1en Unnskyld, jeg vet hvor vondt det er å brekke et krageben, men dette var jo fantastisk morsomt! Tror det kommer vgeldig ann på bruddet, når jeg brakk det gjorde det ikke vondt i det hele tatt.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 MM, mind you at jeg var 12-13 år da det skjedde, smerteterskelen er nok litt hevet nå... Håper jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå