eUnaas Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Er det noen mulighet for at jeg kan få 2xmini-jack utganger på pcen? har bare en som vanlig, men skulle hatt 2. En til sterioen og en til headsett (er lei å krabbe bak pcen for å skifte heletiden) Ja jeg regner med at dere skjønner hva jeg mener, er det none løsning? usb? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 clas ohlosn eller biltema kan ha det (ring først) lydbutikker skal ha det Lenke til kommentar
indahla Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 www.clasohlson.no varenr: 32-1387 39,- Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 20. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2003 takker! akratt noe slikt jeg så etter Lenke til kommentar
mandela Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 ble dritt lei av å krabbe for et år siden , splitter får du i de fleste elektro-butikker, f.eks. elkjøp, expert og andre ekle butikker Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 20. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2003 ble dritt lei av å krabbe for et år siden , splitter får du i de fleste elektro-butikker, f.eks. elkjøp, expert og andre ekle butikker ja kanskje jeg skal ta meg en tur bort fra pcen og til elektrobutikken å høre... Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Det funker greit med en vanlig splitter, men da spiller det både i høyttalere og headset. Du kan vel skru ned styrken på høyttalerene, men denne er litt lur: http://www.biltema.no/products/product.asp...0&iItemId=24245 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå