NextoN Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Hei jeg lurte bare på om det er noen som har erfaring med to jobber. Dette her frister meg da veldig i og med at jeg bor hjemme. Er lærling fra 7-3 og tenkte å skaffe meg en deltidsjobb fra 4-7 eller noe sånt. Noen som har noen erfaring med om dette er ekstremt anstrengende eller? Lenke til kommentar
erlend89 Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Eg har prøvd og hatt 2 jobber. dette kommer til og ta livet av deg før eller senere... du kommer til og muste alt av fritid. og du kommer til og vere mindre opp lagdt på hovedjobben din.. det er råd i fra meg.. kansje noen andre har bedre erfaringer.. Lenke til kommentar
NextoN Skrevet 18. august 2008 Forfatter Del Skrevet 18. august 2008 Trenger jo ikke å jobbe mer en to ganger uken i den "nummer to" jobben? Forsatt anstrengende? Lenke til kommentar
helvete111 Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Trenger jo ikke å jobbe mer en to ganger uken i den "nummer to" jobben? Forsatt anstrengende? Vitsen med å væra så gira? Tenk etter du skal jobbe i 40 år til hadde aldri giddi det selv. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Trenger jo ikke å jobbe mer en to ganger uken i den "nummer to" jobben? Forsatt anstrengende? Jeg jobbet 07:30-15:30 hver dag, så videre på neste jobb 2 ganger i uken 15:30 til 20:30 (Nei, kom aldri riktig tid, men brydde meg lite pga arbeidsmiljøet) Men jeg ble så sliten at jeg måtte sykemeldes på slutten av året. En perioden jobbet jeg slik hver dag over to uker, noe som endte med neseblod hver dag pga stresset. Lenke til kommentar
Birthe Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Jeg vurderer også å ta en jobb til for tiden faktisk, delvis fordi lærligelønnen er så lav som den er, men også for å kunne fortsette å jobbe der jeg jobber nå. Er noe skeptisk ettersom jeg alt har to jobber. Hadde to jobber før også syns det ble anstrengende, selv om jeg tror det var fordi jeg følte ansvaret med den ene jobben be for stort i forhod til kompetansen jeg hadde og alderen min. Slik det er nå derimot går det mye bedre. Jeg tenker at det kanskje passer best å se hvordan det går og derfor be om en noe lang prøvetid, da har du jo mulghet til å slutte hvis det ikke funker med begge jobbene. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Hei jeg lurte bare på om det er noen som har erfaring med to jobber. Dette her frister meg da veldig i og med at jeg bor hjemme. Er lærling fra 7-3 og tenkte å skaffe meg en deltidsjobb fra 4-7 eller noe sånt. Noen som har noen erfaring med om dette er ekstremt anstrengende eller? Kort svart så har du ikke noen som helst skade av å jobbe dobbelt, men samtidig er det ditt ansvar å kjenne etter når det blir for mye. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Vitsen med å væra så gira? Tenk etter du skal jobbe i 40 år til hadde aldri giddi det selv. Svarer ikke for trådstarter, men meg selv da jeg vurderer det samme selv. Tjene penger, enkelt og greit. Har hobbyer og interesser som er dyrt å drive med. Derfor trenger man penger. Hadde jeg hatt mye penger hadde jeg jobbet 2-3 dager i uken, og hatt fri resten Lenke til kommentar
nomore Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 (endret) Personlig jobber eg dobbelt på den ene jobben eg har i stede. Endret 28. august 2008 av nomore Lenke til kommentar
NextoN Skrevet 28. august 2008 Forfatter Del Skrevet 28. august 2008 Jeg er giret pga jeg må ha meg bil, til jobben og slikt. Dessuten det er det greit med penger i ung alder. Spare til litt russefeiring neste år, hobbyer og diverse. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Jeg er giret pga jeg må ha meg bil, til jobben og slikt. Dessuten det er det greit med penger i ung alder. Spare til litt russefeiring neste år, hobbyer og diverse. For all del, kjør på! Men husk nå å kjenne virkelig godt etter "oppi huet", når det nærmer seg grensen. Lenke til kommentar
РЦП-88 Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Jeg hadde i en periode 3 jobber. Det var en lagerjobb på ukedagene 6-14, og pizzakjøring 15-23. I helgene hadde jeg en deltidsjobb ved siden av. Det endte med at jeg ble oppsagt (jeg hadde prøvetid) på lagerjobben pga at jeg var for trøtt osv... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå