[CFH] Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Må PSU være tilkoblet hovedkort for å fungere i det heletatt? Mitt fungerer ikke... har ikke hovedkort ennå, så jeg har ikke fått prøvd med. Har nemlig et katodelys som er koblet til PSU som jeg gjerne skulle hatt prøvd... men det er ikke noe strøm i psu i det heletatt. Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Du kan "tjuvkoble" PSU. Det er to ledninger som må sluttes for å få kontakt, det er en som heter PS_ON, og en annen en. Den som er jording. Er ikk helt sikker på hvem det er. Lenke til kommentar
[CFH] Skrevet 20. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2003 Takk for svar... Men hvordan kan denne "tjuvkoblingen" skje?? Lenke til kommentar
Star Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Tjuvkobla en Aashima 350 eg.. Tok bare en ledning og stappa i hulla på powerswitch kabelen til hovedkortet. Ikke så veldig mye verre. Spørs jo hvilket hovedkort du har.. Kan jo være at jordingen må inn i bildet.. Klarer du ikke vente på hovedkortet da? :wink: Lenke til kommentar
[CFH] Skrevet 21. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2003 hehe... tror jeg venter til hovedkortt mitt jeg.... :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå