RMNK Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Har en Linksys WRT300N som jeg har glemt passordet til. Prøvde å trykke inn reset knappen bak på routern, da ble nettverksnavnet og passordet på nettverket fjernet...! Det skjedde ingenting med passordet på selve routern, hvordan nullstiller jeg det? Standard passordet er vel "admin" og ingenting i passordfeltet? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Tror du finner svaret i en av disse postene. http://forums.linksys.com/linksys/board/me...essage.id=80465 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Standard er: Brukernavn: admin Passord: admin Lenke til kommentar
mhw357 Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Standard passordet er vel "admin" og ingenting i passordfeltet? På mange linksys produkter er det omvendt, ikke brukernavn, men admin som passord... Etter litt googling ser det ut som det er tilfellet på denn routeren også, hvis ikke det fungerer prøv å holde inne knappen i rundt et halvt minutt, som postene i linken til la7dfa forslår... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 På min linksys w54g er det fall admin admin. Men prøv forslagene så skal nok et av de stemme Lenke til kommentar
RMNK Skrevet 18. august 2008 Forfatter Del Skrevet 18. august 2008 you have to hold the reset button for 30 to 40 seconds, that will then allow you to logon using admin as the password Det funket ikke... Kommer meg fortsatt ikke inn på routern... Har prøvd alle passordforslagene over her også.... Lenke til kommentar
korp Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Denne routeren har ingenting i brukernavn(du må ikke skrive inn en blank, bare TAB til passordet), og passord er "admin" Lenke til kommentar
RMNK Skrevet 21. august 2008 Forfatter Del Skrevet 21. august 2008 Denne routeren har ingenting i brukernavn(du må ikke skrive inn en blank, bare TAB til passordet), og passord er "admin" har prøvd det... kommer meg fortsatt ikke inn... 401 UnauthorizedAuthorization required. Lenke til kommentar
korp Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Denne routeren har ingenting i brukernavn(du må ikke skrive inn en blank, bare TAB til passordet), og passord er "admin" har prøvd det... kommer meg fortsatt ikke inn... 401 UnauthorizedAuthorization required. Da må du ha skrevet noe feil eller ikke fått resatt routeren. Her er et utdrag fra manualen til routeren: How to Access the Web-based Utility To access the Web-based Utility of the Router, launch Internet Explorer or Netscape Navigator, and enter the Router’s default IP address, 192.168.1.1, in the Address field. Press the Enter key. A screen will appear asking you for your User name and Password. Leave the User Name field blank. Enter admin in the Password field. Then click the OK button. Lenke til kommentar
hean Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Caps Lock, er den av/på? Lenke til kommentar
RMNK Skrevet 23. august 2008 Forfatter Del Skrevet 23. august 2008 Denne routeren har ingenting i brukernavn(du må ikke skrive inn en blank, bare TAB til passordet), og passord er "admin" har prøvd det... kommer meg fortsatt ikke inn... 401 UnauthorizedAuthorization required. Da må du ha skrevet noe feil eller ikke fått resatt routeren. Her er et utdrag fra manualen til routeren: How to Access the Web-based Utility To access the Web-based Utility of the Router, launch Internet Explorer or Netscape Navigator, and enter the Router’s default IP address, 192.168.1.1, in the Address field. Press the Enter key. A screen will appear asking you for your User name and Password. Leave the User Name field blank. Enter admin in the Password field. Then click the OK button. Har gjort akkurat det som står der... Caps Lock, er den av/på? Av... Lenke til kommentar
korp Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Jeg går ut fra at du kjører Linksys firmware og ikke har flashet til noe annet? Lenke til kommentar
RMNK Skrevet 25. august 2008 Forfatter Del Skrevet 25. august 2008 Jeg går ut fra at du kjører Linksys firmware og ikke har flashet til noe annet? Har ikke gjort noe med den, er helt original... Lenke til kommentar
korp Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Du er sikker på at det er Linksys-routeren (og at det er din egen router) du prøver å logge på? Du kan kople til routeren med kabel for å være sikker på dette. Disable det trådløse nettet og aktiver nettet med nettverkskabelen. Lenke til kommentar
RMNK Skrevet 25. august 2008 Forfatter Del Skrevet 25. august 2008 Du er sikker på at det er Linksys-routeren (og at det er din egen router) du prøver å logge på?Du kan kople til routeren med kabel for å være sikker på dette. Disable det trådløse nettet og aktiver nettet med nettverkskabelen. Jeg bruker ikke det trådløse selv, kun de andre... Har kun kabel på min data... Lenke til kommentar
korp Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Jeg bruker ikke det trådløse selv, kun de andre... Har kun kabel på min data... Hvis routeren fungerer for de som sitter trådløst ETTER at du har resatt routeren, så har du ikke greid å resette routeren. Jeg går da ut fra at du bruker en eller annen form for kryptering, og denne vil bli borte ved resetting. Lenke til kommentar
RMNK Skrevet 10. september 2008 Forfatter Del Skrevet 10. september 2008 Fikk det til. Måtte trykke flere ganger på reset knappen til den begynte å blinke, først da kunne jeg holde den inne i 1 minutt så passordet ble resetta. Sinnsykt teit system! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå