Vu-caN Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 (endret) Jeg trenger et hovedkort med sokkel 939. Kan ikke finne noen nettbutikker via prisguiden som har dette, eller det er én butikk med et demobrukt mikroATX-kort, men det frister ikke. Jeg hadde i utgangspunktet lyst på et hd3850 skjermkort til hovedkortet, men de er visst av typen pciexpress. Er ikke mange 939kort som støtter dette. Ere noen som kan hjelpe meg med å finne et billig 939kort som fungerer? Helst vifteløst, ca 400kr. Til dette kortet tenkte jeg å kjøpe et AGP skjermkort: hd 2900 xt til ca 400 kr. Tror ikke det er mulig å få mer ytelse for penga. Resten av komponentene har jeg, dvs ddr1-minne, psu, og en 3500+ prosessor. Endret 18. august 2008 av Vu-caN Lenke til kommentar
Digitalis Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Ligger jo flere 939 kort på bruktmarkede her! Lenke til kommentar
Pop Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Jeg har vel to du kan kjøpe for en hundrings eller to om du kan hente. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå