Tanner Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Skulle prøve å gjøre oppstarten noe raskere ved å fjerne programer som starter ved oppstart. Så jeg skrev msconfig i kjør, men fikk denne meldingen: Finner ikke msconfig. Kontroller at du skrev navnet riktig, og prøv på nytt. Har funket før. Hjelp please. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Og du har hvilket OS? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 I run boksen kan du bruke følgende : %SystemRoot%\PCHEALTH\HELPCTR\Binaries\msconfig Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 18. august 2008 Forfatter Del Skrevet 18. august 2008 I run boksen kan du bruke følgende :%SystemRoot%\PCHEALTH\HELPCTR\Binaries\msconfig Skal jeg skrive det i kjør? Vis det er det jeg skal gjøre, får samme melding. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 (endret) Bruk windows søk etter msconfig.exe da. Sett søket til å lete etter skjulte filer og i skjulte mapper/foldere. Så kjører du programmet fra lokasjonen den ligger i med dobbeltklikk. Du kan ha blitt rammet av Virus. Noen virus/trojanere blokkerer ut ting som taskmanager/regedit/msconfig osv for å gjøre det ekstra vanskelig for oss å fjerne dritten. Endret 18. august 2008 av syar2003 Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 18. august 2008 Forfatter Del Skrevet 18. august 2008 Bruk windows søk etter msconfig.exe da.Sett søket til å lete etter skjulte filer og i skjulte mapper/foldere. Så kjører du programmet fra lokasjonen den ligger i med dobbeltklikk. Du kan ha blitt rammet av Virus. Noen virus/trojanere blokkerer ut ting som taskmanager/regedit/msconfig osv for å gjøre det ekstra vanskelig for oss å fjerne dritten. Finner ikke noe ved hjelp av søk. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Vet enda ikke hvilken type windows du har . Her er noe å kikke på : http://www.google.no/search?hl=no&q=ms...ssing&meta= Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 18. august 2008 Forfatter Del Skrevet 18. august 2008 Har windows xp home edition. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Pakk denne ut til \WINDOWS\pchealth\helpctr\binaries emmesskonfig.zip Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 18. august 2008 Forfatter Del Skrevet 18. august 2008 (endret) Funker nogenlunde, må vist brenne windows service pack 3 på cd å fikse noe derifra. Vet du hvilken fil jeg må brenne får å på sp 3 på cd? Afk til imårgen nå... EDIT: Tror det funker likevel! Tusen takk Endret 18. august 2008 av SeerShadow Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå