Skyax Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Så Into the Wild og Frihetens regn her en dag. Dette er ganske nye sjanger for meg, og jeg elsket det! Har som regel sett tørre action filmer uten særlig handling. Hva andre filmer anbefaler dere til meg, hvis jeg likte Into the Wild og Frihetens regn så godt? Lenke til kommentar
O.J Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Ikke så lett å finne noen spesifikke, har du sett de fleste klassikerne? Du kan begynne med å pløy deg gjennom Top 250 lista Lenke til kommentar
Schaffer Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Du kan jo se The Green Mile! Regi Frank Darabon Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Eg lurer litt på kva du meiner med 'sjanger' her. Kva var det du likte med filmane, meir spesifikt? Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Jeg klarer ikke se de helt store fellestrekkene mellom Into The Wild og Frihetens Regn, men jeg sier meg enig ang. The Green Mile, den kommer du nok til å like. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 American Beauty duger sikkert. Den går også under kategorien "Fin Hollywood film, uten veldig mye budskap, men du verden hvor god underholdning." Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Forrest Gump kan jo også havne litt i den kategorien. En fantastisk film med en glitrende Tom Hanks i hovedrollen. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 American Beauty duger sikkert. Den går også under kategorien "Fin Hollywood film, uten veldig mye budskap, men du verden hvor god underholdning." Si nå ikke det. Du er bombesikker på at du har sett godt nok etter eller? Vet ikke helt hvorfor, men tror kanskje trådstarter ville likt Le Fabuleux destin d'Amélie Poulain og Big Fish. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Enig med Dotten, og slenger inn Harvey og A Perfect World. Lenke til kommentar
ElGorillos Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Høyner med; The Princess Bride Fried Green Tomatoes Inside I'm Dancing og Everything Is Illuminated EG Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Jeg blir glad bare av å lese forslagene i denne tråden. Harvey er en flott film. Også The Princess Bride (en av mine favoritter), men den er vel ikke helt i stil med de nevnte filmer? Lenke til kommentar
ElGorillos Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 (endret) Mulig at du har rett, at den ikke passer inn, men den er i mine øyne en den riktig så god feelgood movie- noe jeg automatisk fanget opp som noe av det trådstarter etterspør EG edit, liten leif... Endret 18. august 2008 av ElGorillos Lenke til kommentar
Jan Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 American Beauty duger sikkert. Den går også under kategorien "Fin Hollywood film, uten veldig mye budskap, men du verden hvor god underholdning." Si nå ikke det. Du er bombesikker på at du har sett godt nok etter eller? Ventet bare på pirking Joa, leiter man, finner man, men det jeg sikter til er selve type film. Den er vakker, underholder, har sterke karakterer og har en god dose feelgood. Et nøkkelord på Frihetens Regn er gjerne "korrupsjon", men det er ikke det man sitter igjen med. Lenke til kommentar
O.J Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Vil anbefale The Boondock Saints. Den er på flere måter en feelgood film, men inneholder en del action. Absolutt en film jeg kunne sett samme kveld som Frihetens Regn. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 My Cousin Vinny. Feelgood til de grader Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå