South_Bridge Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Er egentlig ikke min men svigers sin(som jeg kjøpte til dem for å ha backup av bildene). Nå har den sluttet å dukke opp når den plugges i, jeg har prøvd dette på tre datamaskiner... samme resultat. Jeg hører at den begynner å snurre, led'en lyser blått som da den funka. Bare at den ikke dukker opp i "Min Datamaskin". Dama har helt lik og på samme kabelen dukker den opp i "Min Datamaskin" hvor den andre ikke. Noen som har vært borti dette her? Ved evt rep må jo Western Digital ha rutiner for å prøve å redde data siden denne disken inneholder backup av veldig mange bilder! Lenke til kommentar
Eikabird Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Har nesten same problem med min Passport. Den snurrar og lysar, men eg kjem ikkje inn på den. rett namn kjem opp i trygg fjerning av maskinvare. etter ei stund kommer den opp på autoplay og min datamaskin, men kan ikkje opnast. Takk for alle hjelpende forslag Lenke til kommentar
South_Bridge Skrevet 25. august 2008 Forfatter Del Skrevet 25. august 2008 Har nesten same problem med min Passport. Den snurrar og lysar, men eg kjem ikkje inn på den. rett namn kjem opp i trygg fjerning av maskinvare. etter ei stund kommer den opp på autoplay og min datamaskin, men kan ikkje opnast. Takk for alle hjelpende forslag Du får opp autoplay da... det er mer en hva jeg får! Uansett, sjekk serialen din på http://websupport.wdc.com/warranty/seriali...nty&lang=en og se om du har gyldig garanti! Lenke til kommentar
007CD Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Må dessverre skuffe deg angående data recovery. Dette er noe du må fikse og betale for selv og det er da IBAS som fikser, dog med en skikkelig pris. Du får vurdere hvor mye de bildene er verdt og vurdere en RAID løsning neste gang. Lenke til kommentar
wiberos Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Ser du disken i Diskbehandling? -høyreklikk min datamaskin og velg behandle. Du skal ikke gjøre noe med den bare se om den er der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå