Rottenspacehead Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 (endret) Da er det ikke tilgjengelig enda.. burde vel bli tilgjengelig nå snart. imorra ? skulle jo egentlig vært tilgjengelig fra Fredag etter det jeg har lest. Endret 14. september 2008 av RockyIII Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 (endret) Du kan kjøpe 1. episode av Qore. jeg kjøpte nettopp Qore, men jeg får ikke til å laste ned Socom Betaen, jeg får feilmeld hver eneste gang, ''This item is currently unavailable or has already been downloaded. if you haven't already downloaded this item, please check again later'' noen som vet hva som er gale? Betaen skal ikke lastes ned fra QORE. Du får en kode via E-post. Endret 14. september 2008 av Kuff1 Lenke til kommentar
gapps3 Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Du kan kjøpe 1. episode av Qore. jeg kjøpte nettopp Qore, men jeg får ikke til å laste ned Socom Betaen, jeg får feilmeld hver eneste gang, ''This item is currently unavailable or has already been downloaded. if you haven't already downloaded this item, please check again later'' noen som vet hva som er gale? Betaen skal ikke lastes ned fra QORE. Du får en kode via E-post. og den fikk jeg nå !! skal sette i gang og laste ned så er det innn på jobb:-( Lenke til kommentar
DeNile Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Hvor lang tid tar det før man mottar denne mailen da? Skaffet meg Qore først i dag, så er jeg kanskje litt seint ute? Lenke til kommentar
FelaroN_ Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Er det singelplayer med co-op i spillet egentlig? Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 (endret) Nei, de har kutta ut singelplayeren denne gangen og holdt seg til online bare, siden det er hva socom spillerene vil ha og de da fikk fokusert mer på online delen. Endret 16. september 2008 av RockyIII Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Får man mail etter å ha kjøpt det derre Qore ? Hører fra flere at de ikke får mail og ikke får spilt socom.. Gidder ikke prøve hvis det ikke funker... Lenke til kommentar
DeNile Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Selv kjøpte jeg Qore i går, men har ikke mottatt noen mail. Jeg får heller ikke lastet ned betaen gjennom Qore, om det skulle være en mulighet. Men men. Får vel bare vente til release med å spille Socom. Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Ja, uff.. får vel være tålmodig.. = / Gleda meg så sykt.. Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Sjekket nå, fikk jo faen meg koden den 13. sept. Hadde helt glemt av det der! Funker den kun på US kontoen på PS3'en min, eller på EU også? Lenke til kommentar
Stalking Hawk Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Sjekket nå, fikk jo faen meg koden den 13. sept. Hadde helt glemt av det der! Funker den kun på US kontoen på PS3'en min, eller på EU også? Funker kun på US kontoen Lenke til kommentar
ketilkn Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Sjekket nå, fikk jo faen meg koden den 13. sept. Hadde helt glemt av det der! Funker den kun på US kontoen på PS3'en min, eller på EU også? Du kan spille med EU-kontoen, men du må laste ned via US-konto. Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Tok og prøvde.. kjøpte Qore 1 episode. Gikk inn på Socom og prøvde å laste ned.. Det funka ikke.. får bare beskjeden "allerede lasta ned eller ikke tilgjengelig" Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Sjekket nå, fikk jo faen meg koden den 13. sept. Hadde helt glemt av det der! Funker den kun på US kontoen på PS3'en min, eller på EU også? Du kan spille med EU-kontoen, men du må laste ned via US-konto. Ok, sånn sett. Med Qore keyen altså? Jaja, får ikke prøvd det før helga uannsett. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Jeg tenker også å kjøpe Socom: Con når det kommer ut. Men først må jeg kjøpe meg en PS3 da, hadde bursdag i går, så jeg fikk litt penger der.. Gleder meg til å spiller online i hvert fall.. Gamle travere på Socom kjenner meg som Miracle. Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Kommer du tilbake også ? hehe.. Stilig = ) Nesten absolutt alle igjennom åra har kommet tilbake, blir artig det her! Lenke til kommentar
-GrAvYy Skrevet 19. september 2008 Forfatter Del Skrevet 19. september 2008 Fikk akurat to koder på mail, om det er noen som har lyst på Lenke til kommentar
DeNile Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Jeg kunne svært gjerne ha tenkt meg en kode! Det hadde jeg satt pris på. Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 jeg vil gjerne ha en!! Lenke til kommentar
Warrior Elite Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 (endret) Dette spillet må jeg prøve Endret 31. mars 2009 av Spansknerden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå