SpyHunterX Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 (endret) Jeg likte det godt i hvert fall. Et fint tillegg til Warhawk på PSN dette, som klør mer i taktikknerva, enn avtrekkerfingeren. Ikke at det var så veldig taktisk da jeg prøvde det i går kveld, men jeg har et håp om at det finnes nok norske folk nå, til at man klarer å fylle en server. (Utlendinger har som kjent ingen taktiske hjerneceller. ) Hvis du har lyst til å finne matcher med norske folk bør du gå her =) www.socom.no Endret 7. september 2008 av SpyHunterX Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Har sett en del på videoer av Socom: Confrontation beta'en nå, og det ser så sykt digg ut! Giddet aldri å spille CoD4 forbi ca. level 40, men Confrontation ser absolutt ut som noe jeg kan like bedre. I CoD4 går jo ting så fort at lagtaktikk er nærmest utelukket, pluss at man spawner jo midt i action hele tiden. Gleder meg som F til å spille hele spillet, men kom desverre ikke med i beta'en. Noen som har en key å dele? Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Lagtaktikk/kommunikasjon blir det mye av på socom = ) Det som er digg med det, er ikke bare rushe på og leke rambo og/eller være musestille (som oftest ihvertfall). Så er spesielt digg med klankamper etc på det, så du får bli med i en av klanenene ^_^ Lenke til kommentar
-GrAvYy Skrevet 8. september 2008 Forfatter Del Skrevet 8. september 2008 (endret) Hadde jeg sjekket forumet her litt tidligere, så hadde jeg kunne gitt ut noen, men gav de bort tidligere i dag =/ EDIT: eller det er kanskje mulig koden kan brukes en gang til. hm.. Endret 8. september 2008 av -GrAvYy Lenke til kommentar
XBudweiserX Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Da fikk jeg tak i en kode tilslutt... Lenke til kommentar
Xbox-PS2 Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Noen som vet om det endelige spillet vil ha Trophy støtte fra dag én? Lenke til kommentar
Stalking Hawk Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Det skal ha trophies fra release, ja. http://www.ps3fanboy.com/trophies Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Ah, fikk jeg en kode også = ) diggbart.. Lenke til kommentar
DeNile Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Så hvordan er Socom da? Er det bra nok til å kunne konkurere med titler som COD:4 og lignende? Lenke til kommentar
-GrAvYy Skrevet 10. september 2008 Forfatter Del Skrevet 10. september 2008 Så hvordan er Socom da? Er det bra nok til å kunne konkurere med titler som COD:4 og lignende? Dette vil nok gå som tidligere socoms, men kanskje enda mer aktivt, så slår nok CoD:4 lett imo. Men nå er jeg socom fan, og har nesten ikke spilt cod da Lenke til kommentar
DeNile Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Høres egentlig bra ut. Begynner å bli lei av "ray-shooters" som Yahtzee betegner de fleste FPS titler for. Tror jeg må skaffe meg dette ved release. Det er i det minste en høyts interesant titel frem til oktober kommer. Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 (endret) Hvis du liker 3ps, Taktikk,kommunikasjon, skreddersydd lobby med klan oppsett,Friends liste med oversikt over hvilket rom venner og klanmedlemmer spiller på (hvilken rom dem er på har de klart å unnlat med det første denne gangen, men blir lagt til etterhvert nå), mulighet til å lage rom selv og velge hvilken rom du skal bli med i, ørten muligheter å lage rommet på (respawn,ranked game,hvilken maps,hvor mange runder,tid,passord beskytta) osv osv.. +++ mye mer.. Så er socom noe for deg uten tvil. Det er ikke likt COD4 etc, hvor det bare er respawn rett frem uten noe spesiell taktikk skyte action og hvor man ikke får noen muligheter med tanke på joining av rom osv osv.. Det blir jo synes jeg, meget hjernedødt og kjedelig i lengden (Men morro i ny og ne hele tida når man slapper av). På socom krever det kommunikasjon mellom spillerene og taktikk for å bryte ned motstanderene og det er flere game modes, det er ikke bare om å eliminere motstanderene, det er også demolition, supression, escort ++ alt i alt 7 stk forskjellige på alle maps. Og det er det som er gøy, når man må klekke ut taktikker for å fks få eskortert VIP`s eller plante bombe etc.. De aller fleste som spiller det, er med i klan.. klan kamper på socom er utrolig artig, og det er et ganske sammensveisa miljø på spillet, hvor folk har spilt med hverandre siden showet starta for 5 år siden (her i norge,og de fleste er fortsatt med). De fleste gamle travere fra alle andre land, er også fortsatt med, og det er artig = ) Men er artig med nye fjes også, så forslår at du blir med! =) Endret 10. september 2008 av RockyIII Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Critical Issue GAMEPLAY: Games take a very long period to load. GAMEPLAY: Abort button needs to be added to the load screen. Severe Issue GAMEPLAY: Character movement speed needs to be turned up slightly. GAMEPLAY: D-pad leaning should be an option. Moderate Issue GAMEPLAY: Score screen requires two seperate buttons to enter and exit it. Exiting should use the same button as entering SELECT, or only appear when holding SELECT. GAMEPLAY: When selecting attachments there should be some kind of indication there are other categories via arrows. GAMEPLAY: Running should not cancel nightvision. GAMEPLAY: Control scheme resetting to default upon load screen forced restart. GAMEPLAY: Some form of in-game notifier as to how many rounds are left. LOBBY: Lobby, Menu, and Armory all feel a little sluggish. LOBBY: Title of the game, and the name of the channel should appear at the top of the lobby. LOBBY: No text chat option in the lobby. Anyone without a mic will be unable to communicate. LOBBY: Timer should be added to lobby, or some type of force start mechanic. Elevated Issue GAMEPLAY: Recoil appears to be too great on some weapons. Making ranged fights impossible. GAMEPLAY: Any item should be able to be bound to the quickswap. CONTROLS: Should be able to select an item via the weapon wheel by simply pressing in that direction. VOICE: Should be an option to disable voice out of T.V. speakers, or a volume option for it. VOICE: Ability to mute teammates. LOBBY: Mic hold time should be shortened to 15 seconds, from 30 seconds. Minimal Issue GAMEPLAY: Game appearing extremely dark at the beginning of matches, and end of matches. GAMEPLAY: When in OTS view camera needs moved back. Allowing the player to better fit onto the screen. GAMEPLAY: Headshots don't seem to kill in one shot. GAMEPLAY: Seperate colors for COMMANDO and MERCENARY kills in combat text log. GAMEPLAY: Scoreboard should show total kills/deaths/assists for the entire game, not just by round. GAMEPLAY: Round scoreboard takes the player out of the action for too long. GAMEPLAY: At some points you are unable to plant claymores, and/or use RPG/AT-4s even when you should be able too. GAMEPLAY: You should not switch teams halfway through a match. GAMEPLAY: A tie-breaker round needs to be included. GAMEPLAY: Prone-diving is missing. GAMEPLAY: The score screen should not cause you to stop in place. Checking to see who is dead, can result in your death. GAMEPLAY: Sprint button could be replaced by a force sensitive analog stick. CLAN: Making a clan can sometimes cause you to freeze up. Then you are unable to re-access the clan area. CONTROLS: The ability to add a left-handed control scheme. LOBBY: When you invite someone to a game, they are unable to receive the invite. LOBBY: Odd Chinese/Japanese letters are appearing in the top-left corner of the screen. [image] (Courtesy of MagNuM-OPs) LOBBY: When exiting on a stuck load screen, can cause the PS3 to shutdown. LOBBY: A way to distinguish between games currently in session, and those still in the lobby. LOBBY: Making a private room requires a password to enter, no password box in the create-a-game interface. LOBBY: Should be able to see what channel and game your friends are in via the friends list. LOBBY: Channels should be ordered by name. VOICE: Voice queue sound (*beep*) is very hard to hear. THEME: COMMANDOs have access to the Desert Eagle .50, in previous SOCOMs this was a MERCENARY only weapon. THEME: PMN mines are missing from the game. BUG: There is an invisible wall on the mercenary side of Crossroads near the black car and some crates. (Rich1631) BUG: When pressing circle to exit the score screen with the default control scheme, can cause you to change fire rates. (CDR-Mr_Hitman) BUG: Sometimes when you are near an explosion it can cause you to lose all audio for the rest of the match. (Covert-OPs) OTHER: Taunts and orders menu takes too long to back out of if mispressed. OTHER: Spectator menu takes up a large portion of the screen. Scale it down or move it possibly. OTHER: More control schemes. OTHER: Options menu scrolling appears too sensative. OTHER: When creating a game you can only scroll down through the options, not up in reverse. OTHER: Options to configure each button individually. OTHER: Character does not stay in crouch ,even if in-game icon indicates that you are. OTHER: You can create multiple character loadouts, but you can't access them in-game or in-lobby. Critical Issue = An issue that needs to be fixed A.S.A.P. This issue can cause the game to be unplayable. Severe Issue = An issue that needs to be fixed before the launch of the game. Moderate Issue = An issue that the developers need to seriously look into changing via a patch. Elevated Issue = An issue that could possibly ruin the experience of the game for certain players. Minimal Issue = Cosmetic changes or opinions with multiple people backing them. Lenke til kommentar
XBudweiserX Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 For å si det sånn til dere som ikke har spilt Socom Us Navy Seal før. Kjøp det og prøv det! De av oss som har vært med Socom serien fra første stund (2003) ble hektet den tiden og var like ivrige til å spille hele tiden som vi er nå som Socom Confrontation er rundt hjørnet. MEN hvis noen tenker på f.eks å kjøpe et tidligere Socom for å evt teste det ut så styr LANGT unna Socom 3. Socom 3 ødela hele opplevelsen vi har hatt med Socom 1 og 2 og mere til. Confrontation gir tilbake den "feelingen" med gameplay som 3'ern manglet og at dette nå er i Ps3 tid så er alt bare en enorm bonus med bedre grafikk osv. Socom kan i grunn ikke sammenlignes med verken det ene skyte/krigs spillet eller et annet. Nå er det så klart vi som er fan av Socom som roser det noe veldig, men det er av den grunnen som Rocky skriver over med kommunikasjonen, taktikk osv...PLUSS at de du spiller med blir dine venner også utenfor Socom. Et eksempel på det er den klanen jeg har spilt for siden Socom 1 (Norwegian~Mercenaries aka N~M), vi har hatt flere møter hvor vi har spilt paintball og hatt fester i sammen. 3 i fra trondheim dro nedover mot oslo pga dette og vennskapet som hadde blitt bygget opp. Idag er jeg nær venn av lederen i klanen og dette er pga et spill som er mer enn et spill. Å spille en klankamp er det som iallefall vi som er "veteraner" bruker spillet mest til pga det krever stort lagspill hvor medlemmer av klanen kjenner hverandre og vet hvordan den andre spiller så man kan organisere taktikker for hele kampen ut i fra det. Man rusher ikke til motstanderen for å slå dem ut fortest mulig, men bruker taktikk på best måte. Som sagt, det må prøves. Enten liker du det eller så liker du det ikke og nye spiller blir tatt godt om i det norske miljøet så lenge du ikke løper rundt å syntes det er moro å teamkille...da er du på dypt vann ganske fort. Besøk socom.no dere som har planer om å bli en mulig socom spiller når Confrontation kommer ut og begynn allerede der. Blir utrolig moro når dette starter igjen for jeg ser en ny Socom epoke er på gang. Til alle kjente og ukjente som dukker opp på socom i oktober, "Vi treffes" Lenke til kommentar
Stalking Hawk Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Bra sagt, Bud! Kan bare stille meg bak alt sammen. Socom bør prøves, men det kan nok hende at noen bruker litt tid på å "fatte" det? Det er ikke run&gun hele veien, så ikke forvent COD4 om igjen... Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Jepp, derfor jeg er litt usikker for kjøp.. Klarer ikke å invistere nok tid i ett spill til at jeg kan bli med i noen klan, og være taktisk engasjert.. Liker betaen (fikk US kode idag til public), men det blir noe annet folk får spilt litt.. Kjenner det er samma greia med warhawk.. Jeg logger inn, blir drept, drept, drept, kanskje en kill, drept, drept også logger jeg ut.. Lenke til kommentar
Stalking Hawk Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Jeg blir også drept hele tida, men det er gøy likevel. De kaller det ikke "SoCrack" for ikkeno. Og det virker virkelig som at utviklerne gjør det meste riktig denne gangen. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Hva må jeg gjøre for å få betakey? Er det for sent? Må jeg abonnere på noe eller er det å finne et sted? Lenke til kommentar
Stalking Hawk Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Du kan kjøpe 1. episode av Qore. Lenke til kommentar
MclarenMrcedes Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Du kan kjøpe 1. episode av Qore. jeg kjøpte nettopp Qore, men jeg får ikke til å laste ned Socom Betaen, jeg får feilmeld hver eneste gang, ''This item is currently unavailable or has already been downloaded. if you haven't already downloaded this item, please check again later'' noen som vet hva som er gale? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå