Enigma123 Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Bare prøv igjen flere ganger så skal det gå. Jeg slet med det selv, men kom inn til slutt. Litt for mye trafikk på siden akkurat nå. Er litt over 3000 koder igjen nå. Har kommet over 30% på nedlastingen Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Snedig, jeg fikk kode til betaen på mail nå.. Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Det er normalt. Fikk den selv. Men er ganske uinteressert i det. Er det FPS? Hvis ikke så gir jeg den bort. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 det er third person. Jeg tar gjerne koden din Lenke til kommentar
shaker Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 (endret) Spillet er i 3. person. Tar gjerne i mot betakey edit: >_< for treig Endret 5. september 2008 av shaker Lenke til kommentar
MST Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Huff, SOCOM var skuffendes.. Er jo ikke noe action! Er jo nesten bare løping og skyte bittelitt.. Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Da er det kanskje 1 gang du spiller det ? = ) Lenke til kommentar
mnorm Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Har du sett. Kom med i Socom betaen også. Burde jeg validere beta koden på UK kontoen min og spiller på den, eller kan jeg validere koden på min norske PSN bruker og spille der? Lenke til kommentar
SpyHunterX Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Jeg bruker min norske Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Det er normalt. Fikk den selv. Men er ganske uinteressert i det. Er det FPS? Hvis ikke så gir jeg den bort. Du har fått den fordi du er med i betatrialprogrammet og tror den funker kun til din konto. Hvertfall i følge de på betaforumene. Er heller ikke særlig intressert i Socom. Litt for realistisk for meg tror jeg. Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Ja, Pesico, tror du har rett siden jeg fikk jo den emailen fra SOny om at jeg er en beta tester. Da gjelder det vel kun for min profil. Jaja, tviler på at jeg gidder å registrere koden en gang Spilt Socom 1 for mange år siden, var vel litt gøy, men FPS er mer min greie. Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Vis du fikk den kjedelige versjonen av mailen (uten noen bilder) så har jeg rett:p Lenke til kommentar
Snake IV Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Ja, Pesico, tror du har rett siden jeg fikk jo den emailen fra SOny om at jeg er en beta tester. Da gjelder det vel kun for min profil. Jaja, tviler på at jeg gidder å registrere koden en gang Spilt Socom 1 for mange år siden, var vel litt gøy, men FPS er mer min greie. Hadde du kanskje vært villig til å gi bort koden? Trenger virkelig en beta kode Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Skrev jo nettopp at det ikke går fordi min kode bare gjelder min profil. Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Er det virkelig ikke mulig å snipe i førsteperson? Samme hvor mye jeg zoomer inn, så tar jo fyren min opp halve skjermen, og jeg må trykke på d-paden for å kaste han til høyre eller venstre side hele tiden når fiendene jeg sikter på forflytter seg bittelitt. Lenke til kommentar
SpyHunterX Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Har du prøvd å sette på scope? Hjelper ikke bare å velge snipern Lenke til kommentar
XBudweiserX Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 (endret) Noen som har en kode de ikke vil bruke? Eu kode selvfølgelig, fikk dessverre ikke min kode ifra gamestop Send pm hvis noen har en å gi bort. Hei til alle gamle socom venner Endret 7. september 2008 av XBudweiserX Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Så hva synes folk Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Jeg likte det godt i hvert fall. Et fint tillegg til Warhawk på PSN dette, som klør mer i taktikknerva, enn avtrekkerfingeren. Ikke at det var så veldig taktisk da jeg prøvde det i går kveld, men jeg har et håp om at det finnes nok norske folk nå, til at man klarer å fylle en server. (Utlendinger har som kjent ingen taktiske hjerneceller. ) Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 (endret) Kommer mange norske folk på socom = ) Vi er jo en gruppe som har holdt på helt siden 1`ern kom, og hittil ser det ut som socom CON kan slå an (i motsetning til 3/CA, som var en skuffelse) =) Blir vel oppretta ihvertfall 2 norske klaner som vanlig. Er allerede reggistrert og klar på consolegaming.eu sin ladder. Endret 7. september 2008 av RockyIII Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå