isergodt Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 (endret) hei, den pcen jeg har nå blir altfor varm, og er et problem, så nå ser jeg etter ny laptop. jeg kommer til å bruke den til officeoppg, filmavspilling, surfing og noe nedlasting. ikke noe spilling. jeg har sett på en fijitsu siemens amilo 2732 til <5000. har noen erfaringer med denne, virker den grei, eller har dere noen forslag til annen pc i denne prisklassen og bruksmønsteret? ethver tips tas imot med takk:) edit for skriveleif. Endret 18. august 2008 av isergodt Lenke til kommentar
sunh Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Bump? ^^ Dette lurer jeg også på! Skal ha meg en student-pc. Elkjøp har en modell fra Fujitsu Siemens som også heter 2732 til under 5000 kr. Forskjellen er at denne har 4 GB. Det må jo være mye krutt for pengene når man ikke har behov for grafikk? Er dette ålreite robuste pcer? Eller hva har folket å si om Fujitsu Siemens? Lenke til kommentar
isergodt Skrevet 5. september 2008 Forfatter Del Skrevet 5. september 2008 bompibomp, byggmakker... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå