hardmongo Skrevet 18. august 2008 Rapporter Del Skrevet 18. august 2008 her et av de 28 bildene jeg nettop har tatt på oppdrag med jæren som tema alle skal være sort hvitt, men akkurat dette synes jeg ble bedre i farger. Lenke til kommentar
Carny Skrevet 18. august 2008 Rapporter Del Skrevet 18. august 2008 her et av de 28 bildene jeg nettop har tatt på oppdrag med jæren som tema alle skal være sort hvitt, men akkurat dette synes jeg ble bedre i farger. Fin komp, interessant etterbehandling, bra resultat. Får vi se S/H versjonen også? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 18. august 2008 Rapporter Del Skrevet 18. august 2008 Flott bilde - vil tro det er ganske så spektakulært når du blåser det opp. Villig til å dele noe info om kamera og objektiv? Tom Lenke til kommentar
hardmongo Skrevet 18. august 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. august 2008 takk for tilbakemeldinger her er b/w versjon. har to versjoner, og i den andre er ikke sanden så lys. men jeg tror jeg liker denne versjonen best. kameraet er nikon d200 og objektivet er sigma 10-20mm. husker ikke helt hvilken brennvidde det stod på på dette bildet, men det var nermere 10mm enn 20mm iallfall Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 18. august 2008 Rapporter Del Skrevet 18. august 2008 takk for tilbakemeldinger her er b/w versjon. har to versjoner, og i den andre er ikke sanden så lys. men jeg tror jeg liker denne versjonen best. kameraet er nikon d200 og objektivet er sigma 10-20mm. husker ikke helt hvilken brennvidde det stod på på dette bildet, men det var nermere 10mm enn 20mm iallfall Skikkelig vidvinkel, med andre ord. Det er moro når når man treffer, er ikke helt der selv enda. Sanden ble nok i det lyseste laget for meg, men ellers kler bildet den store kontrasten. Tom Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 18. august 2008 Rapporter Del Skrevet 18. august 2008 Flott bilde... Likte fargeversonen klart best... Liker de varme fargene, samt himmelen:) Bra arbeid PS! dette er et bilde som særlig ser bra ut i STOR verson, noe du sikkert også har... Lenke til kommentar
hardmongo Skrevet 18. august 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. august 2008 jepp, det ser mye mye bedre ut i stor versjon. og det skal jo printes på 100x70 så jeg vil tro motivet kommer til sin rett der. desverre vil de ikke ha farger, men jeg tror sorthvitt versjonen blir fin den også, selv om jeg også liker best fargeversjonen Lenke til kommentar
Carny Skrevet 18. august 2008 Rapporter Del Skrevet 18. august 2008 Likte faktisk S/H versjonen best. Hvor og når kommer dette evt. til utstilling? Lenke til kommentar
hardmongo Skrevet 18. august 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. august 2008 kult! jeg har ikke planer om å ha det på utstilling, men dette, sammen med 27 andre bilder fra jæren skal henge i kontorene på malm orstad (på klepp) Lenke til kommentar
Carny Skrevet 19. august 2008 Rapporter Del Skrevet 19. august 2008 Det frisker nok opp i kontorlandskapet Kan jeg spør hvor mye du får for dette, sånn ca? Lenke til kommentar
Moanf90 Skrevet 19. august 2008 Rapporter Del Skrevet 19. august 2008 fargeversjonen ble best. pene linjer i sanden, men jeg synes den ble en smule for lys. himmelen er knall! et bilde jeg kunne hengt opp på veggen:) Lenke til kommentar
sverrelerre Skrevet 19. august 2008 Rapporter Del Skrevet 19. august 2008 flott bilde, liker godt linjene i sanden og himmelen. Hvordan gikk du frem for å få himmelen så mørk? Flere eksponeringer? Lenke til kommentar
hardmongo Skrevet 19. august 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. august 2008 kun en eksponering, men jeg hadde polariseringsfilter. dessuten var jeg ganske heldig med været Lenke til kommentar
Lulubelle Skrevet 19. august 2008 Rapporter Del Skrevet 19. august 2008 Dette synes jeg var kjempelekkert, uten at jeg kan si så mye mer. Fargene er helt knall, og bølgene i sanden er behagelige å hvile blikket på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå