patjac Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Jeg hørte en sang for litt siden som jeg ikke husker hva heter.. jeg prøver å finne den. Det er om kjærlighet. noe av teksten som jeg husker: "it's so sad, so sad, so sad" også synger han om hvordan han kan få den jenta o.s.v. noen der ute som vet hvem jeg tenker på? vet at det er vanskelig å finne det ut når jeg ikke har så mye beskrivelse =P Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Jeg hørte en sang for litt siden som jeg ikke husker hva heter.. jeg prøver å finne den.Det er om kjærlighet. noe av teksten som jeg husker: "it's so sad, so sad, so sad" også synger han om hvordan han kan få den jenta o.s.v. noen der ute som vet hvem jeg tenker på? vet at det er vanskelig å finne det ut når jeg ikke har så mye beskrivelse =P Jeg skulle gjerne foreslått noe, men da gjør jeg det i denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=298209&hl= Lenke til kommentar
patjac Skrevet 18. august 2008 Forfatter Del Skrevet 18. august 2008 aha... da legger jeg ut der da Lenke til kommentar
patjac Skrevet 18. august 2008 Forfatter Del Skrevet 18. august 2008 der fant jeg det ut vettu det var Sorry Seems To Be The Hardest Word med ELTON JOHN jeg tenkte på Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Da stenger vi like så godt denne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg