Mokko Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 (endret) Jeg skal laste ned Variety Pack (Til Cod4) fra PS-Store på PC-en, men lurer på hvordan jeg skal få den over på PS3-en. Jeg har ikke noen minnebrikke tilgjengelig, men det jeg lurte på var om jeg kunne overføre det jeg har lastet ned til PCen over til PSPens MemoryStickDuo, for så å plugge den inn i PS3-en eller eventuelt bruke kabel. Er det noen som vet om dette er mulig, og hvordan jeg skal gå fram for å sørge for at Variety Pack-en blir spillbar? EDIT: Jeg leste nå noe om "Playstation Network Installer" som man trenger for å innstallere ting som er på en PSP fra en PC. Men jeg skal jo ikke laste det ned på PSPen, bare bruke den som en overføring, så jeg trenger vel ikke Playstation Network Installer? Eller...? EDIT: Ingen som aner om dette går an? Trenger svar rimelig fort.. Endret 18. august 2008 av Mokko Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 jeg må bare høre den gode grunnen for at du ikke bare tar nettverkskabelen og plugger den i pse3en og laster der istedet har dessverre ikke noe svar på spørsmålet ditt, avansert problemstilling Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 18. august 2008 Forfatter Del Skrevet 18. august 2008 (endret) jeg må bare høre den gode grunnen for at du ikke bare tar nettverkskabelen og plugger den i pse3en og laster der istedet har dessverre ikke noe svar på spørsmålet ditt, avansert problemstilling Fordi nettverkskabelen er ødelagt, og jeg skal spille de nye maps'a sammen med tre kompiser om en time (split-screen) Ser ut som om det ikke går an å laste ned Variety Pack til PCen, man kan bare laste ned spill som kan spilles med en PSP..: Endret 18. august 2008 av Mokko Lenke til kommentar
Kris Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Hvis du får lasta den ned kan du jo overføre den til memorysticken og lagre den på PS3/GAME/Variety Pack Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 18. august 2008 Forfatter Del Skrevet 18. august 2008 Hvis du får lasta den ned kan du jo overføre den til memorysticken og lagre den på PS3/GAME/Variety Pack Ser ut som om hovedproblemet er å få lastet den ned på PC-en.. "This item can not be downloaded from this platform." Noen som vet om det går an å fikse litt på ting så jeg får lastet den ned..? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå