Nervetattoo Skrevet 18. august 2008 Rapporter Del Skrevet 18. august 2008 Avstrafferen er her. Se videoen Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 18. august 2008 Rapporter Del Skrevet 18. august 2008 kul trailer, men feil skuespiller og helt feil klesstil. den forrige var mye mer i den rette stilen, og til og med den gamle med dolf lundgren ser ut til å holde mer punisher stil enn denne. tror ikke en eneste sjel hadde tenkt punisher engang dersom denne kom ut med en annen tittel. men det er bare en trailer og jeg kan ta feil. håper jeg gjør det egentlig. the punisher er min type "helt" Lenke til kommentar
Steina Skrevet 19. august 2008 Rapporter Del Skrevet 19. august 2008 Jeg også likte den første filmen med Thomas Jane, så jeg hadde heller likt å sett en mer direkte oppfølger til denne. Lurer på hvordan starten blir på den nye filmen. Regner med at det ikke er med så mye om hvordan det hele startet. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 19. august 2008 Rapporter Del Skrevet 19. august 2008 Feil skuespiller? Jeg vil tro 99% av de som har sett Rome vil si seg enig i at Ray Stevenson er som skapt til å spille Punisher. Han er så langt stort sett det eneste positive som er å skimte av denne trøblete produksjonen Lenke til kommentar
Hudrin Skrevet 19. august 2008 Rapporter Del Skrevet 19. august 2008 kul trailer, men feil skuespiller og helt feil klesstil. den forrige var mye mer i den rette stilen, og til og med den gamle med dolf lundgren ser ut til å holde mer punisher stil enn denne. tror ikke en eneste sjel hadde tenkt punisher engang dersom denne kom ut med en annen tittel. men det er bare en trailer og jeg kan ta feil. håper jeg gjør det egentlig. the punisher er min type "helt" likte thomas jane meeget godt i rollen i den forrige filmen, men tror denne kan bli bra også, angående kleestilen så kan det jo være mulig han har kledd seg opp med bodyarmor for et angrep i det klippet hvem vet..skal sees allefall Lenke til kommentar
pxK Skrevet 19. august 2008 Rapporter Del Skrevet 19. august 2008 Tja jo, virker jo grei film men enda en remake?? :s Klesstilen minnet meg om Army of two guttan og passet ikke helt inn i filmen, med mindre han skal angripe en militær base med 200 folk oppi så hadde det sikkert funket. Men som "normal" the punisher drakt passet den ikke. Skal være hodeskall t-skjorta og en skinnjakke! Angående fyren som spiller Frank Castle , så virker han nesten får gammel til å være "The punisher" Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 19. august 2008 Rapporter Del Skrevet 19. august 2008 Tja jo, virker jo grei film men enda en remake?? :s Klesstilen minnet meg om Army of two guttan og passet ikke helt inn i filmen, med mindre han skal angripe en militær base med 200 folk oppi så hadde det sikkert funket. Men som "normal" the punisher drakt passet den ikke. Skal være hodeskall t-skjorta og en skinnjakke! Angående fyren som spiller Frank Castle , så virker han nesten får gammel til å være "The punisher" Filmatisering av en tegneserie, trenger vel egentli ikke si mere:P Ser ut som dette blir en hodeløs actionsak, sikkert en kul film med minimal dybde, american style Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg