Gå til innhold

Airsoft/Paintball i Stavanger-området?

Galexon

Anbefalte innlegg

jeg skulle ønske jeg hadde tid til dette :)

Har et våpen liggende hos broderen, som er medlem i rogaland airsoft.

Gjett hvilken våpen? (hint-> nick). Også en berretta m92f som jeg fikk til jul. :)

Har sett etter glock 17, slik jeg får norsk kit. Men det er en dyr hobby.

Kansje blir aktiv til sommeren :)

Og aronmustang, det finnes en "marksman" versjon av hk416, som heter hk417. Denne bruker "irl" 7.62 (hk416 bruker 5.56, nato standar). Dette hørte jeg rykter om da jeg var i forsvaret i 2008. Vi fikk utdelt hk416 september 2008 (dimmet desember 2008). Fikk sjyte å kose oss med dette i 2 dager. Samt mg3 og 12-7 (50 cal)..

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
Videoannonse
Annonse

Hei

Har sett endel på youtube på videoer hvor folk driver med såkalt "Mil-sim", altså at de simulerer ekte krig med paintball eller airsoft. Jeg synes dette ser spennende ut. Jeg har prøvd vanlig paintball, og elsket det.

Derfor lurer jeg på om noen vet om noen airsoft/paintball-grupper som driver med slik mil-sim i Stavanger-området?

Gidder ikke så mye som tenke på å skaffe meg utstyr dersom jeg ikke vet at det kommer til å bli brukt

Nice. jeg og en annen venn skal starte en airsoft klubb frivillig. vi prøver å få med så mnage som mulig. vi har allerede 12 medlemmer med vil ha flere..... tenker på 20 medlemmer.

Lenke til kommentar

jeg skulle ønske jeg hadde tid til dette :)

Har et våpen liggende hos broderen, som er medlem i rogaland airsoft.

Gjett hvilken våpen? (hint-> nick). Også en berretta m92f som jeg fikk til jul. :)

Har sett etter glock 17, slik jeg får norsk kit. Men det er en dyr hobby.

Kansje blir aktiv til sommeren :)

Og aronmustang, det finnes en "marksman" versjon av hk416, som heter hk417. Denne bruker "irl" 7.62 (hk416 bruker 5.56, nato standar). Dette hørte jeg rykter om da jeg var i forsvaret i 2008. Vi fikk utdelt hk416 september 2008 (dimmet desember 2008). Fikk sjyte å kose oss med dette i 2 dager. Samt mg3 og 12-7 (50 cal)..

sommeren høres det kjekt ut med airsoft.... du kan bli med i vår gruppe på 12 medlemmer som akkuratt har startet. vi skal kalle den SAS.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...