Hanfrapubennedigata Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Nå er jeg blitt ganske irritert... For 3. gang har Bioshock gått i stykker. Ny cd tre ganger, og alle har gått i stykker. Så det jeg lurer på, er om det er XBOXEn min eller om det er noe med cdene som er galt. Har ikke noen andre spill som har gått i stykker Lenke til kommentar
Jaudu Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 (endret) Det samma skjer med min GH3 dvd. men ingen andre -.- Endret 19. august 2008 av Jurigs Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Samme skjer med min Halo 3 CD. Special edition coveret. (Metall greia) Mens ingen andre spill blir ødelagt. Den får liksom små sprekker helt innerst inne. Lenke til kommentar
Hanfrapubennedigata Skrevet 18. august 2008 Forfatter Del Skrevet 18. august 2008 Problemet mitt er igrunn ikke riper, men en svart stripe som kommer helt ytterst i cden. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Kanskje problemet er at dere bruker CDer istedenfor DVDer? Lenke til kommentar
Hanfrapubennedigata Skrevet 19. august 2008 Forfatter Del Skrevet 19. august 2008 Hah.. You got me there.. Men da bestemmer jeg herved at jeg har endret CD til DVD:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå