RHX Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Det har oppstått et iriterende problem, lyden har begynt å skurre/knitre ved surfing og når jeg beveger et vindu hurtig over skjermen. Har avinstalert de gamle driverne og instalert de nyeste fra Creative. Har også avinstalert Nvidia driverne og instalert Gainward Sp1 er også innstalert + alle oppdateringene. Via 4-1 den nyeste driver pakken. Det er ca 1 måned siden jeg innstalerte Windows Xp pro. Har SB live 5.1 Gainward 4400 GS Har noen vært bortig liknende symtomer? Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 når jeg scroller på noen nettsider så kommer det faktisk en slik skurring. ikke brydd meg så mye om det men vært artig vist hva det var Lenke til kommentar
RHX Skrevet 20. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2003 Har bruk Winamp tidligere, avinstalerte den. Testet Mediaplayeren.Oppdagen nettop at hvis jeg gjemmer Media playeren bak et vindu, slik at jeg ikke ser grafikk animasjonen, forsvinner knitringen. Knitringen er relatert til bevegelser på skjermen, har ikke vært bortig dette før. Dette kommer til og oppta en del av min kommende fritid Avinstalerte også via 4-1 pakken, uten at det hjalp Hmm, Direct x 9.0 er innstalert, mener 3dmark 03 mente man måtte ha den. Hvordan får man avinstaler Directx9.0, har ikke vært bort i det tidligere : :-? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå