Gunfreak Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 etter langt og lenge har alpha versjonen kommet ut av moden, det er en HL2 mod, og tar for seg 82nd airborne mot tyskere. dette er en realism mod, så ikke noe Call of duty tull. et skudd er nok til at du faller om død. våpene har veldig god feel, mye rekyl osv. det er også 2 forskjellige iron sights, en der våpenet er litt fra ansiktet og det andre er siktet helt oppe i nesa for de mer nøyaktige skuddene. så langt er det bare 6 våpen i spillet. 2 pistoler, 2 rifler og 2 smg'r men det skal bli flere senere. http://www.resistanceandliberation.com/ Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 (endret) Oi, fett! Takk for posten, ellers hadde jeg ikke kommet på modden! Elsker slike spill, skal ikke være noe arkadeskyting her i gården nei EDIT: Nettopp spilt i noen timer nå, og må si det er utrolig morsomt å spille på et lag hvor flesteparten har mic og alle samarbeider. Definitivt en av mine favorittmodder. Endret 22. august 2008 av Vrengtpolvott Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 22. august 2008 Forfatter Del Skrevet 22. august 2008 det jeg syns er kult med spillet, er at man følger tyngde, når man løper i spillet føler man liksom de 30kg med utstyr og våpen man har på seg Lenke til kommentar
Flack90 Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 (endret) Jeg lastet det ned også og må si meg inponert. Selv om jeg ikke synes Source er den beste engine'n for realisme så var dette positivt! Endret 4. september 2008 av Flack90 Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Source virker dog veldig justerbar. Er denne modden ren multiplayer? Har lyst til å teste, men virker meningsløst for meg om det bare er MP (spesielt om det er uten brukbare bots). Sitter på ei crap-nettlinje på Skjold leir (for andre år på rad - når skal jeg bli lei av dette nettet, og gå berserk med HKen min? ^^). Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Det er nok desverre kun MP ja, men foreslår at du prøver det iallefall, da det er utrolig bra gjennomført Lenke til kommentar
snilefisken Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Humm spennende. Men er det mange som spiller det? Jeg har aldri vært noen fan av HL2 så dersom jeg skal prøve ut dette må jeg kjøpe HL. Er fan av ww2 men ville vært litt nedtur om jeg fikser spillet osv for så å se at det er..5-6 stykker totalt som spiller det. Lenke til kommentar
Flack90 Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Hver gang jeg vil spille er det i hvertfall en full server, med 20+. Men det blir nok flere og flere jo mer som blir lagt til i spillet. Det jeg venter på i første omgang er MG'ene. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Modden funker bare med HL2? Ikke andre spill med source motor? Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Modden funker bare med HL2? Ikke andre spill med source motor? Jo, det gjør den. Alt en "HL2-mod" krever, er et Source-basert spill. Har f.eks. du Team Fortress 2 eller Counter Strike Source, så er det nok. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Modden funker bare med HL2? Ikke andre spill med source motor? Jo, det gjør den. Alt en "HL2-mod" krever, er et Source-basert spill. Har f.eks. du Team Fortress 2 eller Counter Strike Source, så er det nok. Da skal den prøves siden jeg har CSS og DoDS. Men sitter på en litt gammel pc for øyeblikket så det spørs om det ikke kommer til å hakke. Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Tydelig at denne modden har litt arbeid igjen i seg. Jeg liker alle de nye klatre animasjonene, og nærkamper er VELDIG intense. grafikken krever mye og er satt til en en veldig lav drawdistance som følge av det, men modellene av våpen og soldater ser veldig pent og autentisk ut. Kartet som folder seg ut er morsomt, og forhåpentligvis kan de få det til å bli nyttig, så vi slipper å ha det "ekte" kartet liggende over. Bevegelsesystemet virker veldig inspirert av Armed Assault, med skuldersikte og fjernsikte, floatzone og en følelse av å fysisk bevege seg rundt og ikke bare flyte rundt på ett svevebrett. Tror nok denne modden kan bli veldig god når den er ferdig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå