oma Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 De nevnte noe på spillegal.no om at det kanskje skulle komme noe greier om det på Tokyo Game Show om det, og forhåpentligvis så får vi sett noen nye bilder der. Litt usikker på hva jeg forventer av dette spillet da de ikke har spesielt lang erfaring med spill (kun 3 spill på kappen). Dog Max Payne var temmelig snasent (og fremdeles ett av mine favoritt skytespill) så kan jeg tenke meg at dette kan bli noe annet. Ventetiden er unskyldt, men det gjennstår å se om det de lager er bra Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 men jeg vil ikke kjøpe ny PC for spillet alene, og vil iallefall ikke ha en 360 i stua, Your loss.. Dette spillet har heldigvis gått meg hus forbi, jeg hater slike stadige utsettelser. Jeg kommer til å fortsette å drite i dette spillet helt til det er ute og jeg har lest de første anmeldelsene. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 men jeg vil ikke kjøpe ny PC for spillet alene, og vil iallefall ikke ha en 360 i stua, Your loss.. Dette spillet har heldigvis gått meg hus forbi, jeg hater slike stadige utsettelser. Jeg kommer til å fortsette å drite i dette spillet helt til det er ute og jeg har lest de første anmeldelsene. Hvordan kan et spill som aldri har hatt en fastsatt dato blitt utsatt? Problemet med Alan Wake er at utviklerne bruker flere år på å gi oss ny informasjon etter hver gang de har vist oss noe heftig fra spillet. Lenke til kommentar
Moderat Bruker Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Vet at det ikke foreligger noe i naerheten av en utgivelsesdato - men kan man anta at det kommer samtidig til xbox og pc? - uansett hvor bra dette eventuelt maatte bli vil jeg fremdeles savne Max Payne! Lenke til kommentar
lenny25 Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Dette er Xbox 360 eksklusivt? Nei kommer til PC og Som selvfølgelig kommer til å bli den beste versjonen! Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Men det trenger jo ikke bety noe. Kanskje vi kan få et nytt Silent Hill? Det er jo lov å håpe... Silent Hill: Homecoming Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 19. august 2008 Forfatter Del Skrevet 19. august 2008 De nevnte noe på spillegal.no om at det kanskje skulle komme noe greier om det på Tokyo Game Show om det Disse Tokyo Game Show-ryktene er basert på en stor misforståelse. Les her: http://www.alanwake.com/forum/showpost.php...mp;postcount=27 Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Men det trenger jo ikke bety noe. Kanskje vi kan få et nytt Silent Hill? Det er jo lov å håpe... Silent Hill: Homecoming Silent Hill 2 har ikke blitt overgått enda hvertfall IMO, så vi får håpe at Alan Wake tar over tronen. Det hadde vært orgasmisk. Lenke til kommentar
oma Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Får for all del håpe at det ikke blir ett nytt silent hill dette her, ikke noe ondt mot silent hill, silent hill er drittfett. Men dette har muligheten til å bli noe unikt noe, vi trenger ikke flere kloner av noe annet som var kult Lenke til kommentar
Looper87 Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Utifra hva jeg har lest, skal PC-versjonen være DX10 eksklusivt, dvs spillet kan ikke kjøres på DX9. Dette blir i så fall det første spillet som kjører DX10 utelukkende, noe som blir meget interessant. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 (endret) Mener å ha lest det samme, så de med XP vil ikke kunne kjøre spillet. Endret 19. august 2008 av ^Th0mas^ Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Får for all del håpe at det ikke blir ett nytt silent hill dette her, ikke noe ondt mot silent hill, silent hill er drittfett. Men dette har muligheten til å bli noe unikt noe, vi trenger ikke flere kloner av noe annet som var kult Nei er ikke det jeg mener, men i den type horror-spill, der stemningen og karakterene er en meget viktig element har ikke Silent Hill 2 blitt overgått enda. Og jeg håper at Alan Wake overgår SH med tanke på de to elementene. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Utifra hva jeg har lest, skal PC-versjonen være DX10 eksklusivt, dvs spillet kan ikke kjøres på DX9. Dette blir i så fall det første spillet som kjører DX10 utelukkende, noe som blir meget interessant. Vil ikke dette utelukke de med skjermkort som ikke er DX10-kompatible? Kan koste dem et par kunder. Lenke til kommentar
Looper87 Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Utifra hva jeg har lest, skal PC-versjonen være DX10 eksklusivt, dvs spillet kan ikke kjøres på DX9. Dette blir i så fall det første spillet som kjører DX10 utelukkende, noe som blir meget interessant. Vil ikke dette utelukke de med skjermkort som ikke er DX10-kompatible? Kan koste dem et par kunder. Oh, yes, men de har da konsollene og fleske seg på også da. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Utifra hva jeg har lest, skal PC-versjonen være DX10 eksklusivt, dvs spillet kan ikke kjøres på DX9. Dette blir i så fall det første spillet som kjører DX10 utelukkende, noe som blir meget interessant. Vil ikke dette utelukke de med skjermkort som ikke er DX10-kompatible? Kan koste dem et par kunder. Oh, yes, men de har da konsollene og fleske seg på også da. Ja såklart, glemte helt at det kom på konsoll. Jaja, gleder meg uansett. Glad for at jeg installerte Vista for ikke lenge siden da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg