mr_bjor Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Jeg har en Samsung SGH-U900, Soul... Så forstår jeg ikke en ting, som er så irriterende. Det er når jeg har fått en melding, og når det går i standby.... Så kan jeg ikke se på mobilen om jeg har fått noe melding, der med på jeg trykke på mobilen for å se... Så jeg bare lurte på om dere vet noe om dette?? Er det noen instillinger jeg kan gjøre, for å fikse dette?? Lenke til kommentar
tytte89 Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Jeg har en Samsung SGH-U900, Soul... Så forstår jeg ikke en ting, som er så irriterende. Det er når jeg har fått en melding, og når det går i standby.... Så kan jeg ikke se på mobilen om jeg har fått noe melding, der med på jeg trykke på mobilen for å se... Så jeg bare lurte på om dere vet noe om dette?? Er det noen instillinger jeg kan gjøre, for å fikse dette?? Heisann.. Dette kommer vel kanskje litt sent. Du kan ikke få mobilen til å "vise" at du har fått melding, men du kan få telefonen til å "si ifra" periodisk at du har fått melding. Dette gjøres ved å gå på innstillinger>Telefonprofiler>Valg>endre>Velger meldinger> Blar ned til gjenntakelse av meldingsvarsling> velger så periodisk Håper det var til hjelp:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå