Gå til innhold

Samsung SGH-U900, Soul

Anbefalte innlegg

Jeg har en Samsung SGH-U900, Soul...

Så forstår jeg ikke en ting, som er så irriterende. Det er når jeg har fått en melding, og når det går i standby.... Så kan jeg ikke se på mobilen om jeg har fått noe melding, der med på jeg trykke på mobilen for å se...

Så jeg bare lurte på om dere vet noe om dette?? Er det noen instillinger jeg kan gjøre, for å fikse dette??

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Jeg har en Samsung SGH-U900, Soul...

Så forstår jeg ikke en ting, som er så irriterende. Det er når jeg har fått en melding, og når det går i standby.... Så kan jeg ikke se på mobilen om jeg har fått noe melding, der med på jeg trykke på mobilen for å se...

Så jeg bare lurte på om dere vet noe om dette?? Er det noen instillinger jeg kan gjøre, for å fikse dette??

Heisann.. Dette kommer vel kanskje litt sent. Du kan ikke få mobilen til å "vise" at du har fått melding, men du kan få telefonen til å "si ifra" periodisk at du har fått melding. Dette gjøres ved å gå på innstillinger>Telefonprofiler>Valg>endre>Velger meldinger> Blar ned til gjenntakelse av meldingsvarsling> velger så periodisk :) Håper det var til hjelp:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...